نقشه مناسب سازی محور خیابان سی تیر تهیه می گردد

به گزارش جملات زیبا، نقشه نقاط مستعد گردشگری دسترس پذیر در محور خیابان سی تیر برای استفاده معلولان و جانبازان، با همکاری معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و بخش های فرابخشی مرتبط تهیه می گردد.

نقشه مناسب سازی محور خیابان سی تیر تهیه می گردد

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پیرو فعالیت ستاد هماهنگی و مناسب سازی کشور و به تبع آن تشکیل جلسات مستمر کارگروه گردشگری معلولین و جانبازان در محل معاونت گردشگری، مقرر شده است تا در راستای اجرایی شدن مصوبات مربوطه ضمن بازدید از محور خیابان سی تیر به عنوان طرح پایلوت، زمینه همکاری فرابخشی مشترک برای تهیه نقشه نقاط مستعد این محور فراهم گردد.

بر این اساس، طی بازدید اجرا شده از میدان امام خمینی (ره) تا خیابان سی تیر، کلیه اقدامات مناسب سازی اجرا شده در موزه ملی ایران و نیز ورودی ساختمان های تاریخی به عنوان جاذبه های گردشگری توسط دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، پژوهشکده گردشگری و سایر نهادهای فرابخشی آنالیز شده است تا بخش های تأثیرگذار در تحقق این پروژه، در جریان نیازها و الزامات محقق شدن این طرح قرار بگیرند.

طرح پایلوت مناسب سازی خیابان سی تیر با همکاری سازمان جهانی گردشگری در قالب ارائه مشاوره فنی و اجرایی و به صورت مشارکتی و بین دستگاهی پیش خواهد رفت و مدیریت اصلی آن به عهده معاونت گردشگری خواهد بود.

منبع: چمدان
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 123

به "نقشه مناسب سازی محور خیابان سی تیر تهیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه مناسب سازی محور خیابان سی تیر تهیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید