موافقت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با افزایش جرایم انضباطی

به گزارش جملات زیبا، افزایش جرایم انضباطی مورد موافقت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

موافقت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با افزایش جرایم انضباطی

به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل حسن زاده محمدی در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: کمیته انضباطی به منظور پیشگیری از افزایش و شیوع تخلفات و کارآمدی بیشتر تنبیهات انضباطی در راستای بند 6 ماده 35 اساسنامه فدراسیون فوتبال، افزایش میزان جرایم و حدنصاب قطعیت آنها را به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد که این موضوع، در جلسه مورخ 4 آبان مطرح و با آن موافقت و مصوبه روز 30 آبان به تمامی هیئت ها و باشگاه ها ابلاغ شد.

وی بیان نمود: بر همین اساس، جرایم تعیینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به تخلفات ارتکابی، از تاریخ اول آذرماه سال 1400 به بعد برای تمامی اشخاص حقیقی تا میزان 250 میلیون ریال و برای تمامی اشخاص حقوقی تا میزان 500 میلیون ریال قطعی و غیر قابل تجدیدنظرخواهی و لازم الاجرا محسوب می شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: حداکثر جریمه قابل اعمال برای تخلفاتی که از تاریخ اول آذر برای اشخاص حقوقی مرتبط با لیگ های برتر ثبت می شود، 7 میلیارد ریال و برای سایر لیگ ها 3 میلیارد و 500 میلیون ریال خواهد بود. حداکثر جریمه قابل اعمال برای تخلفاتی که اشخاص حقیقی مرتبط با لیگ های برتر از اول آذر مرتکب می شوند، 3 میلیارد و 500 میلیون ریال و نسبت به سایر لیگ ها، یک میلیارد و 750 میلیون ریال است.

حسن زاده گفت: مطابق مقررات انضباطی، در صورت وجود سوابق تخلفاتی مرتکب (یعنی تکرار تخلف) یا تعدد تخلف، کمیته انضباطی مجاز به تعیین جریمه مازاد بر سقف تعیینی است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1413

به "موافقت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با افزایش جرایم انضباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با افزایش جرایم انضباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید