سایبرتراک تسلا هم به فورتنایت آمد!

به گزارش جملات زیبا، ماشین سایبرتراک (Cybertruck) را می توان یکی از عجیب ترین و در عین حال مجذوب کننده ترین ماشین های فراوری شده در این چند سال اخیر دانست. این وانت برقی با طراحی بسیار خاص و قدرت زیادی که دارد توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب بکند و شرکت سازنده نیز تمام کوشش خود را نموده تا این خودرو را مشهور کند. به همین علت شرکت تسلا برای مشهور شدن این ماشین دست به کارهای عجیبی زده است.

سایبرتراک تسلا هم به فورتنایت آمد!

برای مثال یکی از تبلیغات اولیه سایبرتراک مسابقه آن با یک پورشه 911 توربو اس بود. در این ویدیو نشان داده شد که سایبرتراک به راحتی توربو اس را شکست داد و نکته جالب اینجا بود که سایبرتراک در حال حمل یک سایبرتراک دیگر بود. این تبلیغ باعث شد تا سر و صدای زیادی به پا بگردد و حتی بعضی آن را تقلبی بدانند. بحث اینجاست که این موضوع چه واقعی و چه غیر واقعی باعث شد که توجه زیادی به این ماشین بگردد.

حال نوبت به دنیای گیمینگ رسیده و وقتی بحث از همکاری می گردد نام فورتنایت (Fortnite) می درخشد. در این مدت بازی فورتنایت همکاری های زیادی با شرکت های مختلف داشته و این دفته نوبت به تسلا رسیده است. شما می توانید از چند روز آینده ماشین سایبرتراک را در بازی فورتنایت داشته باشید. این اولین بار است که سایبرتراک در دنیای گیمینگ حضور داشته و آغاز کار خود را با بازی فورتنایت انجام داده است.

نکته اینجاست که بسیاری از افراد ماشین سایبرتراک را در بازی های دیگر دیده اند ولی همه آن ها غیررسمی بوده و به وسیله ماد به بازی اضافه شده اند. برای مثال در بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) این ماشین وجود داشته ولی با استفاده از یک ماد به آن اضافه شده است. این اتفاق برای عناوینی مثل ماینکرفت و حتی راکت لیگ (Rocket League) هم افتاده است.

حال نوبت به یک عرضه واقعی در دنیای گیمینگ رسیده و سایبرتراک به دنیای بازی های ویدیویی راه پیدا نموده است. چندی پیش شرکت اپیک (Epic) سازنده بازی فورتنایت در یک تریلر رسمی از این ماشین استفاده نموده و یکی از نمادهای بازی فورتنایت یعنی فیش استیک (Fishstick) سوار این ماشین عجیب بوده است. در این ویدیوی کوتاه تمرکز زیادی روی ماشین بوده و نکته جالب اینجاست که سایبرتراک با دنیای فورتنایت همخوانی جالبی دارد.

این تریلر شباهت زیادی به تبلیغ دیگر ماشین سایبرتراک دارد که در آن این ماشین در مقابل یک وانت فورد قرار گرفته بود. سایبرتراک در این مبارزه هم برنده می گردد ولی فورد هم به این ماجرا معترض بوده و اعلام نمود که در پی یک مقابله دیگر میان ماشین های خود و سایبرتراک است.

به طور کلی سایبرتراک ظاهر خاصی دارد و همین موضوع باعث شده که اخبار زیادی از آن منتشر بگردد. از طرفی شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا این ماشین را مشهور کند و عملکرد نسبتاً خوبی هم داشته است. بحث اصلی اینجاست که ظاهر این ماشین برای دنیای گیمینگ بسیار مناسب است و پتانسیل خیلی خوبی برای شرکت در عناوینی مثل فورتنایت یا حتی هیلو دارد. با این حال سایبرتراک از لحاظ رانندگی جذابیت خاصی نداشته و به همین علت است که در بازی های مثل فورتزا وجود ندارد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1403 بروزرسانی: 3 مرداد 1403 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1799

به "سایبرتراک تسلا هم به فورتنایت آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایبرتراک تسلا هم به فورتنایت آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید