انرخوس: تساوی نتیجه عادلانه ای برای تراکتور و نساجی بود

به گزارش جملات زیبا، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: همه بازیکنان با هم هماهنگ و همدل بودند.

انرخوس: تساوی نتیجه عادلانه ای برای تراکتور و نساجی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کارلوس انرخوس پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل تراکتور در نشست خبری، گفت: به تیم تراکتور و خمز تبریک می گویم که جایگاهی را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دریافت کردند. تیم ما تقریبا خوب بود و خوب دفاع کردیم. همه بازیکنان با هم هماهنگ و همدل بودند. این موضوع برای من باعث افتخار است و از همه بچه ها راضی هستم.

وی اضافه نمود: 3 موقعیت برای گلزنی داشتیم. خیلی روشن بود که می توانستند یک پنالتی برای ما بگیرند، اما نگرفتند. تقریبا خوب بودیم و ضد حملات خیلی سریعی زدیم. در نهایت می توانستیم با این فرصت ها به گل برسیم.

سرمربی نساجی درمورد اینکه آیا بررسی خوبی از تراکتور داشتند که این دفاع تیمی خوب را به ویژه در نیمه اول انجام دادند، گفت: قبل از جواب دادن به این سوال به خاطر تعریفی که از ما کردید تشکر می کنم. ایده ما این بود فضا ها را خوب ببندیم. توپ به مهاجمان تراکتور نرسید. خودتان دیدید که من تو من را برای همه کار ها انجام دادیم. روی این موضوع کار نموده و می دانستیم تراکتور به این علت که دنبال گل زدن است، هرچه از دقایق بازی می گذرد، بازتر می گردد.

از این طریق موقعیت به دست آوردیم. آداما تک به تک شد، اما فرصتش را از دست داد.

انرخوس درمورد حضور طرفداران تبریزی در استادیوم، پاسخ داد: واقعا فوق العاده بود. هیچ جا ندیده بودم 70 هزار نفر به استادیوم بیایند و با این شور و شوق تیم خود را تشویق نمایند. واقعا به تراکتور تبریک می گویم.

وی درمورد اینکه تراکتور در یک نبرد لالیگایی با وجود یک بازی خوب شکست خورد و آیا این روند فرصت سوزی مهاجمانش نگران نماینده نیست، بیان کرد: این فوتبال است دیگر. سعی خود را می کنیم بهتر کار نموده و اشتباهات خود را جبران کنیم، اما این قول را می دهم نساجی مقابل هر تیمی با همین اهداف حاضر می شویم. بازیکنان من از صمیم قلب و با تمام وجودشان بازی می نمایند و می خواهند برنده شوند. راه ما همین است.

سرمربی نساجی درخصوص علت کم سرعت بودن خط حمله و آشفته بودن خط دفاعی تیمش در بعضی دقایق، بیان کرد: قابلیت های تراکتور را می دانستیم و دفاع های نساجی تمام کوشش خود را کردند. نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت گل داشتیم. برای نرسیدن توپ به دروازه، تمام منافذ را بستیم، اما دقیقه 90 یک گل خوردیم. مساوی خیلی عادلانه تر بود.

انرخوس درمورد علت دیر آمدن ایوب کلانتری به زمین، گفت: به این خاطر که بازی سرعتی بود. در نیمه دوم کلانتری را آنجا گذاشتیم تا فضا را خوب ببندد و بتواند پاس های آخر را بدهد. همین کار را هم کرد و خوب فوتبال بازی کرد. دیدید برای گلزنی موقعیت داشتیم. در تیم من همه می توانند بازی نمایند. شخصیت من این است فکر نموده و از همه بازیکنانم استفاده کنم. هرکسی می خواهد بازی کند باید کار نموده و بهتر گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1726

به "انرخوس: تساوی نتیجه عادلانه ای برای تراکتور و نساجی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انرخوس: تساوی نتیجه عادلانه ای برای تراکتور و نساجی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید