تور ارزان هلند: لغو بخشی از محدودیت های کرونایی در هلند

به گزارش جملات زیبا، خبرگزاری خبرنگاران- محدودیت های کرونایی از امروز در هلند کاهش می یابد.

تور ارزان هلند: لغو بخشی از محدودیت های کرونایی در هلند

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24؛ به این ترتیب مردم این کشور می توانند از این پس به سالن های آرایشی بروند، در مراکز تجاری خرید نمایند و حتی به باشگاه بروند.

از 19 دسامبر سال گذشته با اعلام دور نو قرنطینه در هلند از سوی دولت این کشور خیابان های خالی و رستوران های تعطیل به بخشی از زندگی روزمره مردم هلند تبدیل شد. اما حالا محدودیت ها کاهش می یابد. از امروز فروشگاه ها و باشگاه ها به تدریج بازگشایی می شوند.

مارک روته نسخت وزیر هلند در این باره گفت کاری که ما می کنیم یک قدم بسیار بزرگ است، اما حقیقتا خطر نمی کنیم. در ده روز آینده ما اوضاع در سایر کشور ها و آنچه که در اینجا می توانیم انجام دهیم را آنالیز خواهیم کرد.

قرار است مردم هلند از روز دوشنبه با بازگشایی مدارس به تدریج به زندگی عادی بازگردند.

هلند هم با موج کرونای ناشی از سویه اومیکرون رو به روست و روزانه بیش از سی هزار مورد نو ابتلا به کووید 19 ثبت می نماید. اما اندازه بستری شدن بیماران رو به کاهش است و بیش از 70 درصد مردم این کشور به طور کامل واکسینه شده اند.

در والکنبرگ در جنوب کشور بسیاری از کسب و کار ها تصمیم گرفتند پیش از لغو محدودیت ها فعالیت خود را شروع نمایند تا به این ترتیب مخالفت خود را با مقامات کشور اعلام نمایند.

00:01:33

مردی می گوید ما ماسک می زنیم و فاصله اجتماعی را حفظ می کنیم. خب همه چیز خوب پیش می رود. در اینجا ما می توانسیم در تراس کافه ها نوشیدنی بنوشیم. رستوران ها و کافه ها هم قرار است باز شوند.

اما کافه ها و رستوران ها و بعلاوه مراکز فرهنگی همچنان باید برای از سرگیری فعالیت خود منتظر بمانند. این مراکز دست کم تا 25 ژانویه اجازه بازگشایی ندارند.

00:01:53

دیدی کورتن که رستوران دار است می گوید این بسیار سخت و ناعادلانه است. قرنطینه اول منطقی بود و من با آن موافق بودم. اما این بار دیگر معنایی ندارد.

در ماه های اخیر بار ها تظاهرات در اعتراض به محدودیت های بهداشتی در هلند برگزار شده است که به درگیری در خیابان ها منجر شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1423

به "تور ارزان هلند: لغو بخشی از محدودیت های کرونایی در هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: لغو بخشی از محدودیت های کرونایی در هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید