قرض پرسپولیس سر به فلک کشید: 75 میلیارد تومان ناقابل!

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در حالی محکوم به پرداخت جریمه های بین المللی به گابریل کالدرون سرمربی پیشین آرژانتینی خود و کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل انتشار پست غیراخلاقی در اینستاگرام رسمی خود شده است که برای تسویه حساب با طلبکاران قبلی خود مبلغی بسیار سنگین قرض نموده است.

قرض پرسپولیس سر به فلک کشید: 75 میلیارد تومان ناقابل!

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به مسائل اقتصادی که بابت بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی نظیر ماریو بودیمیر و دستیاران کالدرون داشت نتوانست بخش قابل توجهی از مطالبات فصل جاری بازیکنان را نیز پرداخت کند.

مسئله ای که با اعتراض اعضای تیم در فصل جاری همراه شد تا سمیعی نیز مجبور گردد در اسفندماه بار دیگر پولی را از یک شرکت تجاری قرض گرفته تا جمع این مبالغ به 75 میلیارد تومان برسد.

مدیرعامل سرخپوشان برای دریافت این پول ها قراردادهای تجاری نیز منعقد نموده است که بخشی از این قرض را قابل وصول نموده است اما برای بازپرداخت کامل آن روی پاداش نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان 2020 و همچنین صعود سرخپوشان به مرحله حذفی 2021 حساب ویژه باز نموده است.

بدهی 75 میلیارد تومانی پرسپولیس در حالی شکل گرفته که این باشگاه حدود 110 میلیارد تومان نیز در فصل گذشته از کارگزار برند خود دریافت نموده بود اما بدهی سنگین به برانکو ایوانکوویچ و دستیاران او باعث شد تا آن ها تنها 60 درصد از قراردادهای فصل جاری اعضای تیم را پرداخت نمایند و برای تسویه با آنها منتظر قراردادهای تجاری جدید باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1148

به "قرض پرسپولیس سر به فلک کشید: 75 میلیارد تومان ناقابل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرض پرسپولیس سر به فلک کشید: 75 میلیارد تومان ناقابل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید