فروش بیش از 4.5 میلیون دستگاه از هوآوی Mate 40 Pro در چین

به گزارش جملات زیبا، هوآوی گوشی هوشمند پرچمدار Mate 40 Pro خود را در پاییز سال گذشته عرضه کرد. در ابتدای کار، میزان تقاضای مشتریان بیشتر از عرضه بود و هوآوی کمبود دستگاه برای تامین احتیاج و درخواست های خریداران را نیز تجربه کرد؛ خرید این گوشی پرچمدار در زمان عرضه، کار ساده ای نبود.

فروش بیش از 4.5 میلیون دستگاه از هوآوی Mate 40 Pro در چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در حال حاضر میزان و حجم واقعی فروش هوآوی Mate 40 Pro معین شده است. QuestMobile که یکی از سرویس های معتبر آماری در چین است که لیست محبوب ترین گوشی های هوشمند در بازار چین را منتشر کرد؛ هوآوی Mate 40 Pro با 4.51 میلیون دستگاه فعال در بازار چین پیروز به ثبت رکورد تازه ای شده است.

اما دلیل پیروزیت هوآوی Mate 40 Pro چیست؟ دلیل اصلی این است که این گوشی پرچمدار هوآوی در واقع مجموعه ای از برترین های ممکن در هر بخش را در خود جای داده است. پردازنده این گوشی اولین پردازنده موبایل با معماری 5 نانومتری در دنیا است که بلافاصله بعد از عرضه در رتبه 1 بهترین پردازنده های موبایل دنیا نهاده شد. این پردازنده کرین 9000 است که کاملا توسط خود هوآوی طراحی شده است.

به غیر از پردازنده، دوربین این سری گوشی نیز بلافاصله بالاترین امتیاز را در رده بندی بهترین دوربین گوشی همراه به دست آورده و در حال حاضر صندلی اول و دوم را در اختیار دارد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده و در مدل های مختلف تا 5 دوربین و یک سنسور را در درون خود جای داده است. همچنین این دستگاه به دوربین سلفی 13 مگاپیکسل تجهیز شده که می تواند تصاویر قابل قبولی را ثبت کند.

در باغی حوزه ها نیز از بهترین امکانات ممکن در این گوشی استفاده شده است. این دستگاه دارای تاییدیه استاندارد IP68 بوده و ضد آب و گرد و غبار است. هوآوی Mate 40 Pro مجهز به نمایشگر 6.67 اینچ بوده و نسبت نمایشگر به بدنه آن هم معادل 94.1 درصد است که یکی از کوچک ترین حاشیه ها در نمایشگر موبایل را ارائه می دهد.

گوشی هوآوی Mate 40 Pro قدرت خود را از باتری 4400 میلی آمپر ساعتی دریافت نموده و از فناوری شارژ سریع فوق العاده 66 وات هم پشتیبانی می نماید. البته در کنار این فناوری، از فناوری شارژ سریع بی سیم 50 وات و شارژ معکوس 5 وات هم استفاده شده است.

البته هنوز آمار فروش کلی هوآوی Mate 40 Pro در سراسر دنیا معین نشده، اما بر اساس نتایج منتشرشده توسط کارشناسان IDC، بازار فروش گوشی های هوشمند در سراسر دنیا با رشد همراه بوده است.

فروش کل در سه ماهه چهارم سال 2020، معادل 385.9 میلیون واحد بوده که چیزی در حدود 4.3 درصد بیشتر از گوشی های هوشمند به فروش رفته در سه ماهه چهارم سال 2019 است. همچنین برای کل سال 2020 میلادی، گوشی های هوشمند 5.9 درصد کمتر از سال 2019 به فروش رسیده است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 952

به "فروش بیش از 4.5 میلیون دستگاه از هوآوی Mate 40 Pro در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بیش از 4.5 میلیون دستگاه از هوآوی Mate 40 Pro در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید