طوفان تهران کار دست سرخابی ها داد

به گزارش جملات زیبا، وزش باد شدید در شهر تهران باعث شد تا همه برنامه های هواداران استقلال و پرسپولیس نقش برآب شوند. گروه زیادی از مشوقین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که از روز گذشته با اجرای طرح های موزاییکی روی صندلی های استادیوم آزادی منتظر آغاز بازی دربی فینال جام حذفی بودند بر اثر وزش شدید باد در منطقه غرب تهران که کم کم به همه شهر تهران توسعه پیدا کرد همه زحمات 24 ساعت اخیرشان از بین رفت.

طوفان تهران کار دست سرخابی ها داد

طرفداران استقلال با طرح موزاییکی قصد داشتند ستاره های آسیایی استقلال و نام ساپینتو را به نمایش بگذارند و طرفداران پرسپولیس نیز میخواستند با ارائه تصویر جام قهرمانی صدرنشینی شان در جدول رده بندی لیگ برتر اخیر را به رخ طرفداران استقلال بکشند که البته همه این برنامه ریزی ها به خاطر وزش شدید باد به هم ریخت.

البته با توجه به کاهش باد در دقایق اخیر و این پیش بینی که شاید این شرایط تا بعد از ظهر کمتر گردد به نظر می رسد که طرفداران دو تیم قصد دارند تا پیش از آغاز مسابقه بار دیگر این طرح ها را با یاری طرفداران شان اجرا نمایند. گرچه تداوم وزش باد، بارش باران و شرایط نامساعد جوی این موضوع را به شدت سخت و بعضاً غیر ممکن نموده است.

ناگفته نماند؛ ملاقات فینال جام حذفی از ساعت 19 و 45 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی بین تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 خرداد 1402 بروزرسانی: 13 خرداد 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1735

به "طوفان تهران کار دست سرخابی ها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان تهران کار دست سرخابی ها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید