طرح تغییر زمان بازار جابجایی کالچو در دست آنالیز نهاده شد

به گزارش جملات زیبا، سازمان لیگ فوتبال ایتالیا در نظر دارد طرحی برای تغییر بازه زمانی خرید و فروش بازیکنان در کالچو را به تصویب برساند.

طرح تغییر زمان بازار جابجایی کالچو در دست آنالیز نهاده شد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال اعتراض بسیاری از مربیان و دست اندرکاران باشگاه های فوتبال ایتالیا از طولانی بودن مهلت جابجایی و تداخل آن با هفته های نخست فصل که باعث می گردد اعضای کادرهای فنی تیم ها نتوانند با اطمینان برای برنامه های تاکتیکی خود بر اساس بازیکنان موجود در تیم های شان تصمیم گیری نمایند، سازمان لیگ فوتبال ایتالیا طرحی را در دست آنالیز قرارداده است که به موجب آن مهلت خرید بازیکنان محدود می گردد.

به موجب این طرح بازار جابجایی کالچو در روزهای ابتدایی ماه آگوست و پیش از شروع فصل جدید انتها پیدا می نماید.

به همین دلیل، سازمان لیگ ایتالیا میخواهد ضمن مشورت با فیفا و یوفا دستور العملی جهت تغییر بازه زمانی بازار جابجایی - اقدامی که سایر لیگ های اروپایی نیز نسبت به انجام آن تمایل دارند - دریافت کند.

از جمله لیگ هایی که قصد تغییر در بازه زمانی بازار جابجایی شان را دارند می توان به لیگ برتر انگلیس اشاره نمود که این هفته قرار است نشستی با حضور مسئولان آن و نمایندگان باشگاه های جزیره برای تصویب طرح انتها بازار قبل از شروع فصل را مورد آنالیز قرار دهد. گفته می گردد که بیشتر باشگاه های انگلیسی با این طرح موافق هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 203

به "طرح تغییر زمان بازار جابجایی کالچو در دست آنالیز نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تغییر زمان بازار جابجایی کالچو در دست آنالیز نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید