صعود 2 فرنگی کار ایران به فینال تورنمنت زاگرب، ایمان محمدی به رده بندی رفت

به گزارش جملات زیبا، عارف محمدی در 63 و رضا عباسی در وزن 67 کیلوگرم با شکست رقیبان خود راهی ملاقات فینال تورنمنت زاگرب شدند، ایمان محمدی به ملاقات رده بندی رفت و دانیال سهرابی نیز حذف شد.

صعود 2 فرنگی کار ایران به فینال تورنمنت زاگرب، ایمان محمدی به رده بندی رفت

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های تورنمنت کشتی فرنگی رنکینگ در زاگرب کرواسی، عارف محمدی در وزن 63 و رضا عباسی در وزن 67 کیلوگرم راهی فینال شدند، ایمان محمدی به رده بندی رفت و سید دانیال سهرابی در وزن 67 کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفت.

ایمان محمدی نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای امید های دنیا در دور نخست با نتیجه 6 بر یک ویتالی اریومنکو از مولداوی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پریکا دیمیتریویچ از صربستان رفت و در انتها در شرایطی که با نتیجه 8 بر یک پیش بود، کشتی گیر صرب 3 اخطاره شد و محمدی با کسب پیروزی راهی نیمه نهایی شد. محمدی در ملاقات نیمه نهایی مقابل طالح ممدوف دارنده مدال برنز دنیا از آذربایجان به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه 4 بر 4 بازنده شد و به ملاقات رده بندی رفت.

عارف محمدی، دیگر نماینده ایران در این وزن و برادر ایمان محمدی نیز در دور نخست مقابل آکر اشمید العبیدی از اتریش 3 بر 2 به فزونی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میان ساگار از هند رفت و در انتها با نتیجه 6 بر صفر به فزونی رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز در یک مبارزه نزدیک مقابل لیزاتوویچ از کرواسی با نتیجه 7 بر 6 به فزونی رسید و راهی فینال شد.

رضا عباسی، نماینده وزن 67 کیلوگرم ایران در دور اول با نتیجه 9 بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز آدام پویلیک از مجارستان را 8 بر صفر برد و راهی یک چهارم نهایی شد. عباسی در این مرحله نیز مقایل هاوارد یورگنسن از نروژ در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه 10 بر 7 به فزونی رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با اقتدار در همان تایم نخست با امتیا عالی 10 بر صفر مقابل آدوماس گریگالیوناس از لیتوانی به فزونی رسید و راهی فینال شد. عباسی برای کسب مدال طلا امشب به مصاف هوسیوتیو از چین می رود.

سید دانیال سهرابی، دیگر نماینده ایران در این وزن و دارنده مدال طلای امید های دنیا 2022 پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ماماداسا سیلیا از فرانسه 10 بر 2 به فزونی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله برابر لوییز آلبرتو سانچز دارنده مدال طلای المپیک از کوبا با نتیجه 6 بر 2 بازنده شد و با توجه به شکست این کشتی گیر کوبایی در نیمه نهایی برابر حریفی از چین، سهرابی از دور مسابقات کنار رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1688

به "صعود 2 فرنگی کار ایران به فینال تورنمنت زاگرب، ایمان محمدی به رده بندی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود 2 فرنگی کار ایران به فینال تورنمنت زاگرب، ایمان محمدی به رده بندی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید