تور ارزان ایتالیا: شکست دادن ایتالیا بعد از 30 سال نشان از قدرت فوتسال ایران دارد

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران دوشنبه شب در نخستین ملاقات تدارکاتی خود با تیم ملی ایتالیا که به میزبانی این کشور اروپایی برگزار گردید توانست با نتیجه 6 بر 4 حریف خود را شکست دهد. این پیروزی برای تیم ملی ایران با راهنمایی یک مربی ایران از اهمیت بالایی برخوردار بود.

تور ارزان ایتالیا: شکست دادن ایتالیا بعد از 30 سال نشان از قدرت فوتسال ایران دارد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به بازی نخست محبت آمیز با ایتالیا گفت: این پیروزی جوانان باغیرت را به ملت عزیز ایران تبریک می گویم. پیروزی برابر ایتالیا در خود ایتالیا پس از سی سال نشان از قدرت و استعداد فوتسال ایران است. از مربیان باشگاهی بازیکنان نیز تشکر می کنم.

وی ادامه داد: بعلاوه به بازیکنان تبریک می گویم که در مدت زمان کم برنامه ها را اجرا می نمایند. در حال حاضر بزرگترین حسن تیم ما این است که وقتی جوان با جوان تعویض شد هیچ افت و خیزی در تیم رخ نداد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اضافه نمود: اتفاقی که در اواخر نیمه اول رخ داد، سر منشأ آن بی تجربگی بود که باید آن را قبول کنیم. قصد ندارم درباره داوری صحبت کنم اما باید بپذیریم که داوری نقطه ضعف داشت. باید پخته تر عمل کنیم و درصد اشتباه را کم کنیم.

ناظم الشریعه گفت: از مربیان لیگ که بازیکنان را در اختیارمان قرار دادند تشکر می کنم. بازیکنان همه تلاششان را کردند و به خودشان و خانواده و جامعه فوتسال تبریک می گویم.

او در خاتمه اعلام نمود: بعلاوه از فدراسیون فوتبال بابت مهیا کردن این شرایط جهت نشان دادن استعدادهایمان تشکر می کنم. بعلاوه از اصولی و عزیزی خادم که انگیزه خوبی ایجاد کردند سپاسگزارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1492

به "تور ارزان ایتالیا: شکست دادن ایتالیا بعد از 30 سال نشان از قدرت فوتسال ایران دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: شکست دادن ایتالیا بعد از 30 سال نشان از قدرت فوتسال ایران دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید