شناسایی 6 هزار مبتلای جدید به کرونا در انگلیس

به گزارش جملات زیبا، خبرگزاری خبرنگاران-به گزارش وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در 24 ساعت گذشته، 190 نفر دیگر قربانی ویروس کرونا شدند.

شناسایی 6 هزار مبتلای جدید به کرونا در انگلیس

به گزارش خبرنگاران، براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در شبانه روز گذشته 5 هزار و 926 نفر دیگر در این کشور، به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وزارت بهداشت انگلیس گفت در پی واکسیناسیون کرونا در این کشور و نیز اجرای قرنطینه، شمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور و نیز تعداد جان باختگان از همه گیری کووید 19، رو به کاهش است.

براساس این اطلاعیه، با ابتلای حدود 6 هزار نفر دیگر در 24 ساعت اخیر، شمار افرادی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده است، به 4 میلیون و 234 هزار و 924 نفر می رسد.

براساس گزارش وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، همچنین در شبانه روز گذشته، 190 نفر دیگر قربانی ویروس کرونا شدند و به این ترتیب، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس، مطابق آمار دولتی، به 124 هزار و 987 نفر می رسد.

دولت انگلیس فقط افرادی را که تا 28 روز پس از ابتلا به ویروس کرونا، جان ببازند قربانی کووید اعلام می کند. مراکز آماری انگلیس هفته پیش گفتند بیش از 144 هزار گواهی فوت، از ابتدای همه گیری کووید 19 در این کشور صادر شده که در آن ها، علت مرگ را ابتلای به ویروس کرونا ثبت کرده اند.

براساس گزارش های موجود، تا به امروز 22.9 میلیون در انگلیس، علیه کرونا واکسینه شده اند که حدود 1.2 میلیون نفر از آنان، دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند. در پی افزایش واکسیناسیون کرونا و کاهش شمار مبتلایان، دولت انگلیس به تدریج محدودیت های کرونایی را کاهش می دهد.

پروفسور کریس ویتی، مسوول ارشد امور پزشکی انگلیس دیروز هشدار داد در صورت برداشته شدن ناگهانی محدودیت های کرونایی، خطر واقعی در جامعه ایجاد خواهد شد و احتمال دارد اوج جدید همه گیری ویروس کرونا در انگلیس اتفاق بیفتد.

انگلیس با جمعیت حدود 67 میلیون نفری، پنجمین کشور دارای بیش ترین جان باختگان و بیش ترین قربانیان از کرونا در جهان است و در اروپا، از نظر ابتلا به ویروس کرونا و مرگ ناشی از کرونا، در صدر است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1026

به "شناسایی 6 هزار مبتلای جدید به کرونا در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 6 هزار مبتلای جدید به کرونا در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید