آلمان باز هم کشورهای اروپایی بیشتری را در لیست مناطق قرمز کرونایی خود قرار داد

به گزارش جملات زیبا، انستیتو رابرت کخ آلمان در پی افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا در بسیاری کشورهای اروپایی باز هم لیست مناطق قرمز کرونایی خود را بروز نموده و کشورهای دیگری از جمله انگلیس را هم به این لیست اضافه نمود.

آلمان باز هم کشورهای اروپایی بیشتری را در لیست مناطق قرمز کرونایی خود قرار داد

با ما سفر کنید و با تور گردشگری اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس شاو آلمان، دولت آلمان به دلیل افزایش چشمگیر آمار مبتلایان جدید به کرونا لیست مناطق خطر کرونایی در اروپا را افزایش داده و بسیاری بخش های اتحادیه را در لیست مناطق قرمز کرونایی خود قرار داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دولت آلمان کشورهای بلژیک، ایسلند و بعضی مناطق دیگر کشورهای اروپایی را در لیست مناطق قرمز کرونایی خود قرار داده است. انستیتو رابرت کخ آلمان مجددا لیست مناطق خطر کرونایی این کشور را بروز نموده و برای اولین بار بعضی مناطق از انگلیس از جمله ولز و ایرلند شمالی را در این لیست قرار داد.

بعضی از مناطق پر خطر فرانسه هم در لیست بروز شده انستیتو رابرت کخ آلمان آورده شده است.

دولت فدرال آلمان همچنین برای اولین بار مناطقی از دو کشور عضو بالتیک یعنی لیتوانی و استونی را هم در لیست مناطق خطر کرونایی خود قرار داد. همچنین مناطقی از ایرلند،اسلوونی، مجارستان و رومانی هم در لیست قرمز آلمان قرار گرفته اند.

انستیتو رابرت کخ آلمان کشورهایی را در لیست مناطق خطر کرونایی خود قرار می دهد که آمار مبتلایان جدید در آن از رقم 50 مورد در ازای هر 100 هزار نفر فراتر برود. هشدارهای سفر دولت آلمان البته به مفهوم ممنوعیت کامل سفر به این کشورها نیست اما تاثیرات ویژه ای بر صنعت توریسم گذاشته است.

با تصمیمات جدید دولت آلمان حالا حداقل 17 کشور از 27 عضو اتحادیه اروپا در لیست مناطق خطر کرونایی آلمان قرار گرفته اند. لهستان تنها کشور همسایه آلمان است که هنوز در لیست مناطق خطر کرونایی آلمان قرار نگرفته است. البته در لهستان هم اخیرا آمار مبتلایان به کرونا به شدت افزایش پیدانموده است.

آمار مبتلایان به کرونا در آلمان هم اخیرا با سرعت زیادی رو به افزایش است و تا به حال 292911 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 9571 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 703

به "آلمان باز هم کشورهای اروپایی بیشتری را در لیست مناطق قرمز کرونایی خود قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان باز هم کشورهای اروپایی بیشتری را در لیست مناطق قرمز کرونایی خود قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید