تور استانبول ارزان: سمفونی شب های استانبول

به گزارش جملات زیبا، استانبول در شب زنده می گردد پس شب های این شهر را از دست ندهید. بیشتر زیبایی های این شهر را می توانید در شب ببینید تا چشم اندازهای این شهر تاریخی شما را مبهوت زیبایی ها خود کند.

تور استانبول ارزان: سمفونی شب های استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

برای مسافران تور استانبول گلچینی از برترین مکان ها در شب را از زبان گردشگر های استانبول جمع آوری کردیم؛ پس همراه ما باشید تا جلوه های زیباتری از این شهر در شب را به شما نشان دهیم.

فقط شبگردها بخوانند

شبگردها همواره برترین مکان ها را برای تفریحاتشان انتخاب می نمایند. میدان تکسیم یکی از مکان های آنها است، چرا که شب های تکسیم از روز شلوغ تر است. حتی خواننده و نوازندگان خیابانی هم در شب آلبوم های خاطره انگیزتری را برای مردم اجرا می نمایند. مغازه های لباس و کفش فروشی بسته نخواهد شد، می توانید حتی در شب خریدهایتان را انجام بدهید.

در استانبول شب تا صبح به پلک زدنی است

تنگه بسفر اجازه نمی دهد چشم های شما به جز تماشا جلال و جبروت خود جای دیگر را ببینند. شاید باورتان نمی گردد اما قطعا سفر به استانبول این غیر باور را به شما اثبات خواهد نمود. محو شدن واقعی در بسفر زمانی رخ می دهد که با کشتی های کروز در دل بسفر باشید. همراه با موسیقی های زیبای کشتی و طبخ برترین شام عمرتان، هرگز متوجه گذر زمان نخواهید شد وقتی به ساحل می رسید که آفتاب طلوع نموده و شما احساس ننموده اید چندین ساعت روی آب بودید.

گشت شبانه در محله های استانبول

اگر در پارک جهانگیر بودید و تمام استانبول هم زیر پای شما و متوجه سر و صدا شدید تعجب نکنید؛ چون قطعا یک فرد مشهور برای گشت شبانه به پارک آمده. بر فراز استانبول حتما از کافه ای که آنجاست قهوه ترک خریداری کنید تا طعم آن شب برای همواره در خاطرتان ثبت گردد.

شب شد و نرفتید پل گالات یعنی استانبول را نگشته اید

پل گالات با داشتن انواع و اقسام رستوارن ها و کافه ها مهمان های سرزده شبانه بسیاری دارد که بعید می دانم شما را هم جزو مهمان های شبانه خود نکند. پس حتما جزو برنامه های خودتان بازدید از این پل را قرار دهید.

سکوت شب و موزیک ترکی و دریا

گشت ساحلی در شب آرامش و موزیک اصیل ترکی حس عجیب و حال قشنگی بهتان هدیه می نماید. ساحل های استانبول در شب آرامش بی نظیری دارند که شوق تماشا طلوع خورشید و بیدار ماندن را در شما دو چندان می نماید.

حاضران یک سفر برید استانبول

اینها گوشه ای از زیبایی های این شهر تاریخی بود تماشا کاخ های سلطنتی و مکان های تفریحی اصلا در اینجا گفته نشد که می توانست اشتیاق به سفر را دوچندان کند. سفر به استانبول گران نیست، چون انتخاب درست آژانس هواپیمایی تمام هزینه ها را برای شما ارزان می نماید.

زیما سفر پارس انتخابی درست و مجری مستقیم تورهای استانبول با داشتن کارشناسان مجرب و کارآمد که راهنمای خوبی برای سفر شما است. پس همین الان برای رزور تور استانبول برای نزدیک ترین تاریخ تعطیلات اقدام کنید تا سفری به یاد ماندنی را با زیما تجربه کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1465

به "تور استانبول ارزان: سمفونی شب های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: سمفونی شب های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید