سردرگمی 6 ساعته مسافران پرواز ایران ایر در فرودگاه خرم آباد، مدیر فرودگاه: نقص فنی داشت

به گزارش جملات زیبا، علی حیدری نماینده ایران ایر در فرودگاه خرم آباد گفت: پرواز امروز به علت نقص فنی تا به امروز انجام و لغو آن نیز اعلام نشده است.

سردرگمی 6 ساعته مسافران پرواز ایران ایر در فرودگاه خرم آباد، مدیر فرودگاه: نقص فنی داشت

بعضی از مسافران پرواز امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر مسیر خرم آباد - تهران در تماس با ایرنا اظهار داشتند این پرواز که قرار بوده ساعت 12 و 20 دقیقه امروز انجام گردد همچنان بلاتکلیف است و تا به امروز هم اطلاعی در مورد برقراری یا لغو آن داده نشده است.

به گزارش ایرنا یکی از این مسافران گفت: از ساعت 11 پیش از ظهر امروز به همراه یک تور گردشگری در فرودگاه خرم آباد حضور دارند و همچنان سردرگم هستند که این پرواز برقرار می گردد یا خیر و کسی جوابگو نیست.

وی با انتقاد از نحوه جوابگویی مسوولان ایران ایر در فرودگاه خرم آباد اضافه کرد: طی تماس تلفنی با بعضی از دوستانش در فرودگاه تهران آگاه شده است مسافران سورتی رفت این پرواز که قرار بوده ساعت 10 و 20 دقیقه امروز از تهران به خرم آباد حرکت نمایند با وعده نهار گرم به وسیله نماینده ایران ایر پذیرایی شده اند اما میان مسافران فرودگاه خرم آباد تنها کیک و ساندیس توزیع شده است.

مسافر دیگری نیز گفت: پس از ماهها برنامه ریزی و پیگیری برای ساعت20 امشب نوبت پزشک متخصص سرطان برای پدرش را رزرو نموده بود که اکنون به علت تاخیر در این پرواز و بلاتکلیفی در عدم ابطال آن؛ پیروز به حضور در مطب پزشک نشده است.

این شهروند خرم آبادی اضافه کرد: در صورتیکه لغو پرواز این شرکت اعلام می شد می توانستند زودتر در مورد سفر به تهران با وسیله نقلیه شخصی تصمیم بگیرند اما تا این لحظه پاسخی در مورد انجام و یا لغو پرواز دریافت ننموده اند.

مدیر فرودگاه خرم آباد نیز در تماس تلفنی به ایرنا گفت: پرواز نقص فنی داشته است اما قاعدتا به علت تاخیر بیش از سه ساعت باید کنسل می شد که به علت پیگیری قرار بود ساعت 15 از تهران انجاامگردد که تا به امروز برقرار نشده است.

علی کاملی اضافه کرد: هرچند همکاران فرودگاه خرم آباد در حد امکان و اطلاع؛ به مسافران اطلاع رسانی و جوابگویی نموده اند اما پذیرایی از مسافران و اطلاع رسانی جزییات در مورد برقراری یا لغو آن بر عهده نماینده شرکت های هواپیمایی است.

علی حیدری نماینده ایران ایر در فرودگاه خرم آباد نیز به ایرنا گفت: پرواز امروز به علت نقص فنی تا به امروز انجام و لغو آن نیز اعلام نشده است.

وی در مورد اعلام لغو اینگونه پروازها پس از سه ساعت معطلی اضافه کرد: این موضوع یک قانون کلی نیست و گاهی پروازها تا 10 ساعت هم معطلی دارند که البته اطلاع رسانی گام به گام تا به امروز به 70 مسافر این پرواز اعلام شده است.

وی بعلاوه با اشاره به اینکه ناوگان دیگری برای پرواز امروز در دسترس نیست توضیح داد: همچنان منتظر اعلام نهایی شرکت ایران ایر در مورد انجام یا ابطال پرواز هستیم.

به هر حال مسافران حقوقی دارند که باید به وسیله شرکت های هواپیمایی و مسافربری رعایت گردد چراکه با بلاتکلیفی چندین ساعته پرواز امروز علاوه بر اینکه بسیاری از مسافران از انجام امور روزانه خود بازماندند دچار سردرگمی و تا حدودی عصبانیت هستند که باید به نحوی اقدام گردد دست کم در صورت مشکل در برقراری پرواز؛ تصمیم گیری در مورد لغو یا کاهش مدت زمان معطلی مسافران به سرعت انجام و اجرایی گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1724

به "سردرگمی 6 ساعته مسافران پرواز ایران ایر در فرودگاه خرم آباد، مدیر فرودگاه: نقص فنی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرگمی 6 ساعته مسافران پرواز ایران ایر در فرودگاه خرم آباد، مدیر فرودگاه: نقص فنی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید