زنگ خطر جدی تر از همواره در اصفهان، آیا ذوب آهن تاریخ ساز می گردد؟

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران، در حالی رقابتهای فصل بیستم از لیگ برتر به هفته های پایانی اش نزدیک می گردد که دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن در انتهای جدول قرار گرفته و بیشتر از سایر تیم ها خطر سقوط به لیگ یک را احساس می نمایند.

زنگ خطر جدی تر از همواره در اصفهان، آیا ذوب آهن تاریخ ساز می گردد؟

با ما همراه باشید و درباره آقای ابوالفضلی بیشتر بدانید.

با آنالیز تاریخ برگزاری همه ادوار لیگ برتر در 20 سال گذشته، تعیین می گردد ذوب آهن یکی از 5 تیمی است که به همراه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و سایپا در تمام ادوار این مسابقات حضور داشته اند و چنانچه آنها در خاتمه فصل به دسته اول سقوط نمایند، این اتفاق اولین بار برای این باشگاه به وقوع پیوسته و بعلاوه فصل بیست و یکم هم اولین فصلی در لیگ برتر است که اصفهان با یک نماینده در آن حضور خواهد داشت.

ذوب آهن در حالی در انتهای جدول برای بقا کوشش می نماید که سپاهان دیگر تیم اصفهانی در بالای جدول برای قهرمانی رقابت فشرده ای را با پرسپولیس دارد و یکی از شانس های مهم قهرمانی در این فصل است.

سبزپوشان اصفهان که فصل را با رحمان رضایی شروع کردند و در همان نیم فصل نخست دست به تغییر زده و مجتبی حسینی را برای راهنمایی تیم شان انتخاب کردند، نه تنها شرایط بهتری پیدا نکردند که حالا رسماً یکی از دو تیم انتهای جدول هستند.

ذوب آهن با 25 امتیاز و 3 امتیاز فاصله نسبت به نساجی که یک رده بالاتر از این تیم قرار گرفته است در رده پانزدهم جدول ایستاده است و در هفته بیست و پنجم هم ملاقاتی سخت مقابل تراکتور در تبریز دارد که پیروزی در این ملاقات حداقل روی کاغذ برای آنها کار ساده ای نیست.

شاگردان حسینی اگر بخواهند اولین سقوط ذوب آهن در لیگ برتر به نام شان ثبت نگردد، باید از آخرین فرصت هایی که در اختیارشان قرار گرفته است برترین استفاده را ببرند، وگرنه در تاریخ ثبت خواهد شد که ذوب آهن برای اولین بار بعد از 20 سال در سال 1400 به لیگ دسته اول سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1194

به "زنگ خطر جدی تر از همواره در اصفهان، آیا ذوب آهن تاریخ ساز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ خطر جدی تر از همواره در اصفهان، آیا ذوب آهن تاریخ ساز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید