رونق درآمد سرانه خانواده ها از اولویت های اساسی دانشگاه آزاد است

به گزارش جملات زیبا، رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه در گام دوم خود رویکرد جدیدی تحت عنوان دانشگاه کارآفرین و کارآمد که دغدغه اشتغال جوانان این مرز و بوم را دارد، اتخاذ کرده است.

رونق درآمد سرانه خانواده ها از اولویت های اساسی دانشگاه آزاد است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست صمیمی محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد با مدیران، مسئولان و رؤسای پیشکسوت این دانشگاه امروز سه شنبه پنجم آذرماه در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی با بیان اینکه این نشست به منظور بهره مندی از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان دانشگاه آزاد برگزار شده است، گفت: تلاش و همت مردان بزرگ در ساخت، توسعه و پیشرفت دانشگاه آزاد در تک تک واحد ها و مراکز آموزشی این دانشگاه در سطح کشور مشهود است و می خواهیم از تجربه گذشته برای ساخت آینده استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد از سال 92 دچار کاهش جمعیت دانشجویی شده بود، گفت: با کار و تلاش مداوم و مستمر و همچنین تغییر رویکرد در دانشگاه آزاد شاهد افزایش 12 تا 58 درصدی دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه در سال جاری هستیم که بیانگر اعتبار دانشگاه آزاد در بین مردم است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزایش سطح دانش عمومی جامعه را دغدغه دانشگاه آزاد در گام نخست مطرح کرد و اضافه نمود: این دانشگاه در گام دوم خود رویکرد جدیدی تحت عنوان دانشگاه کارآفرین و کارآمد که دغدغه اشتغال جوانان این مرز و بوم را دارد، اتخاذ کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: به همین منظور ساختار این دانشگاه دچار تغییراتی شد و معاونت های موضوعی تحقیقات، فناوری و نوآوری، علوم انسانی و هنر، علوم، مهندسی و کشاورزی به ساختار جدید اضافه شد. واقعیت این است که اگر دانشگاه آزاد اسلامی به اقتصاد شهر وصل نشود و سرانه درآمدی مردم جامعه را با آموزش های مهارتی، کسب و کار و ... افزایش ندهد، محکوم به شکست است؛ بنابراین رونق درآمد سرانه خانواده ها از اولویت های اساسی دانشگاه آزاد اسلامی است.

در ادامه این نشست احمد شاهورانی، بهمن یزدی صمدی، جواد عزیزیان و علیمحمد رنجبر از رؤسای پیشکسوت دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه پیشنهاداتی درباره راه حل های رشد و پیشرفت این دانشگاه پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 45

به "رونق درآمد سرانه خانواده ها از اولویت های اساسی دانشگاه آزاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق درآمد سرانه خانواده ها از اولویت های اساسی دانشگاه آزاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید