فرایند و مراحل بازسازی و نوسازی ساختمان

به گزارش جملات زیبا، 1. بازدید و مشاوره با شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران

در این مرحله تعیین میگردد که پروژه معرفی شده تا چه میزان به تعمیرات ساختمانی نیازمند است و هزینه های ناشی از رفع کردن این نواقص تا چه حد است . شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی خبرنگاران با تخصص و تجربه بالا در امر بازسازی و تعمیرات ساختمانو دکوراسیون داخلی میتواند بهترین مشاوره را در مورد پروژه و نیازهای شما و با توجه به بودجه موجود به شما ارائه کند به شکلی که با مقدار بودجه شما بهترین متریال ها و مصالح با بالاترین کیفیت اجرا گردد . ایده های شرکت معماری و دکوراسیون داخلی خبرنگاران بر اساس دانش چند ساله و آکادمیک و تجربه بیش از صد و پنجاه پروژه پیروز است که به صورت کاربردی و کاملا خلاقانه و نو ارائه میگردد .

فرایند و مراحل بازسازی و نوسازی ساختمان

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

2. عملیات تخریب ساختمان

در این مرحله مواردی مانند دیوار ، شومینه و یا سقف و هر موردی که احتیاج به تخریب و تغییر داشته باشد انجام میگردد و در این کار حتما باید از یک تیم با تجربه و کارکشته استفاده گردد تا صدمه به دیگر قسمت ها زده نگردد برای مثال در تخریب کف نباید به لوله کشی ها و سازه ساختمانی صدمه ای وارد گردد که بعضی از این صدمات میتوان جبران ناپذیر و یا با هزینه های زیادی دوباره اصلاح شوند.

3. ساخت قسمت های جدید و اجرای طراحی ، بازسازی و دکوراسیون داخلی

  • دیوارها

در این مرحله اگر دیوار و یا جدا نماینده ای قرار است ایجاد گردد اجرا میگردد ، اجرای دیوارهای تزیینی هم در این مرحله قرار میگیرد البته میتوان از دیوارهای پیش ساخته هم استفاده کرد که وزن کمتر و عملیات ساخت بنایی سنتی را ندارند استفاده کرد . باید ذکر کنیم که دیوارچینی های داخلی احتیاجمند هزینه زیاد و زمان بالایی ندارد .

  • اجرای سقف کاذب و سقف کناف و گچ کاری

بعد از دیوار چینی های داخلی به مرحله ساخت سقف در صورت احتیاج می رسیم که امروزه سقف های طراحی شده به صورت کاذب و کناف از زیبایی خاصی برخوردارند و در نهایت بعد از دیوارچینی و سقف کاذب نوبت به گچ کاری میرسد .

  • نورپردازی

در صورت احتیاج و خواسته کارفرما نورپردازی ها میتوانند تغییر نمایند در این صورت باید دقت کامل به جای نورهای قرار داده شده و زاویه جهت تابش آنها دقت لازم را کرد ، نورپردازی در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است و باید دقت بالایی را در طراحی و اجرای آن کرد تا کیفیت و طراحی داخلی به بهترین شکل ممکن خود را نشان دهد .

  • کف سازی

در این مرحله به پوشش کف و کفسازی میرسیم که میتواند دارای نوع های مختلف و ترکیبی از متریال ها متفاوت باشد مانند لمینیت ، پارکت ، استایلیش ، پلکسی و ...

  • رنگ آمیزی دیوارها و سقف

شاید این مرحله کمی آسان بنظر برسد ولی از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است و زیبایی و جلوه اصلی یک دکوراسیون داخلی و یا بازسازی منزل تا حد زیادی به رنگ آمیزی بستگی دارد و بهتر است که به بهترین شکل ممکن اجرا گردد تا جلوه محیط حفظ گردد.

  • نصب کاغذ دیواری ها و دیوار پوش ها

به مجموعه پوستر های دیواری ، دیوار کوب های مختلف و کاغذهای دیواری دیوار پوش گویند . نوع طرح و ظاهر این دیوارپوش ها به سلیقه طراح و معمار داخلی و با توجه به خواسته و سلیقه کارفرما انتخاب میگردد که هر شکل و فرمی در طرح و رنگ این دیوارپوش ها تاثیر مستقیم و چشمگیری بر طراحی داخلی میگذارد . شرکت بازسازی ساختمان و معماری خبرنگاران با در اختیار داشتن طیف بالای از کاتالوگ ها و سمپل های متفاوت از هر نوع متریال و بافتی میتواند گزینه های زیادی برای انتخاب برای شما فراهم کند تا رضایت و خواسته شما به نحو عالی برآورده گردد .

  • اجرای قرنیز

قرنیز یک عضو جدا نشده دکوراسیون داخلی است و زمانی که از لمینیت و پارکت و کاغذ دیواری استفاده میکنیم ، اجرا و قرار دادن قرنیز یک امر اجتناب ناپذیر است ، قرنیز به عبارتی جدانماینده دیوار از کف است و در صورت هارمونی با کف و دیوارها زیبایی خاصی را به محیط میدهد .

  • چیدمان تمامی وسایل و مبلمان

بهتر است در ابتدا بودجه ای را برای خرید و نوسازی مبلمان و وسایل داخلی کنار بگذارید ، شرکت دکوراسیون داخلی خبرنگاران میتواند در امر خرید و یا حتی ساخت مبلمان و تجهیزات داخلی شما را کمک کند و در تمامی مراحل در کنار شما باشد و در خصوص چیدمان و نوع قرار گیری مبلمان به شکلی علمی و با شناخت کامل بر علوم روانشناسی و فنگ شویی شما را کمک کند .

صنعت و زمینه بازسازی و نوسازی داخلی ساختمان

برای درک بهتر امور بازسازی بهتر است در ابتدا با کلمه و ریشه واژه بازسازی آشنا شویم . واژه بازسازی مترادف کلمه بازسازی است و معنای تخصصی آن بالابردن کیفیت ، مقاومت و طول عمر توسط یک فرد و یا یک گروه بر روی یک اثر است .

در علم بازسازی ساختمان زمینه های مختلفی وجود دارد که به 2 شاخه اصلی تقسیم میشوند .

بازسازی علمی و یا آرکونولوژیک

بازسازی هنری و یا آرتیستیک

نوسازی هم بر اساس خواسته ها و احتیاج های انسان بوجود می آید بعضی مواقع افراد به دلایل مختلفی احتیاج پیدا مینمایند که محل زندگی خود را تغییر دهند ولی با وجود مشکلاتی که در تغییر مکان زندگی وجود دارد خیلی ها ترجیح میدهند محل زندگی خود را نوسازی نمایند تا احتیاجها و خواسته هاشان را بدون تغییر مکان زندگی برآورده نمایند.

بازسازی و نوسازی در جهانی امروز هزینه کمتری نسبت به دیگر مسائل دارد و در مدت کوتاهی میتوان به یک بازسازی و نوسازی عالی در محل زندگیتان برسید و یک حس متفاوت در زندگیتان تجربه کنید به همین دلیل بیشتر مردم جهان اولویت خود را بر بازسازی و نوسازی میگذارند.

منبع: هیرادانا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 637

به "فرایند و مراحل بازسازی و نوسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند و مراحل بازسازی و نوسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید