تور ارزان بلغارستان: رضایت بویری از عملکرد فرنگی کاران ایران در تورنمنت بلغارستان

به گزارش جملات زیبا، مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، از عملکرد فرنگی کاران جوان ایران در تورنمنت بلغارستان ابراز رضایت کرد.

تور ارزان بلغارستان: رضایت بویری از عملکرد فرنگی کاران ایران در تورنمنت بلغارستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، ملک محمد بویری در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در خصوص حضور تیم منتخب ایران در جام نیکولای پتروف بلغارستان اظهار کرد: مثل هر سال سطح مسابقات واقعا بالا بود، البته این برای اولین بار بود که به عنوان مربی در این مسابقات حضور داشتم، چون از تیم 5 نفره، چهار جوان به این جام اعزام شدند و تنها یک بزرگسال در ترکیب تیم بود. بچه های جوان واقعا عالی کشتی گرفتند.

وی با اشاره به حضور کشتی گیران خوب خارجی در این رقابت ها تاکید نمود: 50-60 درصد نفرات شرکت کننده قهرمان اروپا و دنیا بودند، بچه های ما با آنها کشتی های خوبی گرفتند و عملکردشان رضایت بخش بود.

مربی تیم ملی جوانان اضافه کرد: جوانان شرکت کننده در جام نیکولای پتروف در جام تختی غایب هستند. به جوانان در جام تختی استراحت دادیم و باید ببینیم سایر نفرات چه عملکردی در جام تختی خواهند داشت.

این مربی سازنده کشتی در سرانجام گفت: به استثنای 7 نفر، همه سرمایه های کشتی فرنگی در جام تختی حضور دارند و ما هم نظاره گر عملکرد جوانان در این دوره از رقابت ها هستیم و بعد از آن اردوی تیم ملی جوانان شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1473

به "تور ارزان بلغارستان: رضایت بویری از عملکرد فرنگی کاران ایران در تورنمنت بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان بلغارستان: رضایت بویری از عملکرد فرنگی کاران ایران در تورنمنت بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید