راهنمای تزئین و چیدمان دکوراسیون آپارتمان کوچک و جمع و جور

به گزارش جملات زیبا، دکوراسیون آپارتمان کوچک می تواند بسیار زیبا و دلباز جلوه کند، اگر نحوه چیدمان وسایل و اثاثیه منزل درست و بر پایه اصول باشد. آپارتمان کوچک نباید دلیلی برای زندگی کردن در فضای دلگیر و تنگ باشد، در چنین مکان های باید از سانت سانت فضا، خلاقانه استفاده کرد تا دکوراسیون علاوه بر زیبایی و داشتن کارایی مطلوب و مورد نظر، عظیم تر و دلباز تر از همواره بنظر بیاید. اولین دلیلی که باعث دلگیری و بهم ریختگی یک آپارتمان کوچک می گردد استفاده از اثاثیه و لوازم زیاد در محیط خانه است.

راهنمای تزئین و چیدمان دکوراسیون آپارتمان کوچک و جمع و جور

شاید تعدادی از افراد علاقه زیادی به نگهداری وسایل قدیمی خود داشته باشند شاید آنها را گران خریداری نموده اند و یا از دوستی آنرا هدیه گرفته باشند، اما هیچکدام از این دلایل نباید مانع دور ریختن اینگونه وسایل اضافی و جاگیر باشند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید تنها کافی است به این سوال پاسخ دهید آیا این وسیله در شرایط کنونی زندگی من را بهبود خواهد بخشید؟ جواب به این سوال فقط باید در زمان حاضر باشد، اگر جواب منفی بود در فروختن یا دور انداختن یا قرض دادن این وسایل به دوستان و آشنایانتان لحظه ای درنگ نکنید. (طراحی دکوراسیون اتاق خواب بسیار کوچک در واحد های آپارتمانی)

قبل از اینکه که آپارتمان کوچکتان نقل مکان کنید باید نقشه کامل برای چیدمان محیط را در ذهن داشته باشید. مخصوصا هنگام انتخاب و خرید مبلمان برای منزل جدید. متناسب بودن مبلمان خانه با اندازه اتاق از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین قبل از هرگونه تصمیم گیری به اندازه گیری اتاق نشیمن و پذیرایی یا اتاق خواب خود بپردازید و آنرا با اندازه مبلمانتان مقایسه کنید و از متناسب بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

در چیدمان آپارتمان های کوچک باید اولویت ها خود را تعیین کنید، برخی از افراد وجود میز کار و مطالعه را درخانه به میز ناهارخوری ترجیح می دهند. اما یکی از بهترین گزینه ها برای اپارتمان های بسیار کوچک در حد 40 متر و 30 متر استفاده از تخت خواب های تاشو است؛ این مبلمان ها در مواقعی که احتیاج به آنها نیست از دیدگان پنهان می شوند و جا را برای اتاق نشیمن و پذیرایی باز می نمایند. البته می توانید از کاناپه های تخت خوابشو هم بهره ببرید تا اتاق نشیمن و خواب یکسانی داشته باشید. درشکل های زیر نمونه های زیبا از دکوراسیون آپارتمان کوچک را مشاهده می کنید. (طراحی دکوراسیون اتاق مطالعه با چیدمانی صحیح و کاربردی)

منبع: اتاق
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 732

به "راهنمای تزئین و چیدمان دکوراسیون آپارتمان کوچک و جمع و جور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای تزئین و چیدمان دکوراسیون آپارتمان کوچک و جمع و جور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید