خودروی برقی سایپا راهی بازار می گردد!

به گزارش جملات زیبا، سایپا رسماً خاطرنشان کرد که نسخه پلاگین هیبریدی آریا در دستور کار واقع شده است. بعلاوه تاریخ عرضه این نسخه PHEV از هاچ بک کراس خود را معین کرد.

خودروی برقی سایپا راهی بازار می گردد!

به گزارش گجت نیوز، هاچ بک کراس سایپا آریا با موتور میتسوبیشی در سال 1402 فراوری و به بازار عرضه می گردد. حالا به تازگی گروه خودروسازی سایپا طی نشست اخیر خود در حضور اصحاب رسانه گفت که نسخه پلاگین هیبریدی سایپا آریا در سال 1403 عرضه خواهد شد.

محمدعلی تیمور، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت که Arya در دو نسخه متفاوت با پیشرانه پلاگین هیبریدی و پیشرانه 2 لیتری میتسوبیشی به عرضه می رسد. به گفته او، این خودرو تازه از کیفیتی بیشتر از محصولات گذشته این شرکت برخوردار خواهد بود؛ گارانتی 5 ساله، داشبورد باکیفیت با مواد نرم و نمایشگر هدآپ بعضی از ویژگی های آن بر شمرده می شوند.

این خاتمه کار نبود و تیموری بعلاوه مدعی شد که سایپا اولین موتورسیکلت هیبرید خود را در نیمه دوم سال 1402 عرضه می نماید. او ذکر کرد که یکی از زیرمجموعه های سایپا برای بهره برداری از خط فراوری این موتورسیکلت آمادگی دارد. علاوه بر این، تیموری می گوید روز دوشنبه از مدرن ترین خط فراوری سایپا به همراه خط فراوری پیشرانه 16 سوپاپ و گیربکس اتوماتیک 6 سرعته با همکاری DAE در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت پرده برداری می گردد.

نهایتاً تیموری متذکر شد که به جز سایپا آریا پلاگین هیبریدی، نسخه به روزرسانی شده شاهین پلاس در شهریور امسال روانه بازار خواهد شد. این نسخه از این سدان داخلی از تغییرات و به روزرسانی هایی در قسمت های متعدد فضای داخلی شامل رودری ها و داشبورد بهره مند است. ضمن این، پیشرانه و گیربکس تازهی برای تامین قوای محرکه آن تعبیه شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1716

به "خودروی برقی سایپا راهی بازار می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی برقی سایپا راهی بازار می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید