حالت تاریک برای مترجم گوگل در دسترس عموم نهاده شد

به گزارش جملات زیبا، حالت تاریک از جمله جذاب ترین و محبوب ترین ویژگی هایی است که بسیاری از کاربران اندرویدی و ios به دنبال آن هستند. اکنون حالت تاریک برای کاربران مترجم گوگل در دسترس عمومی است.

حالت تاریک برای مترجم گوگل در دسترس عموم نهاده شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این نخستین باری نیست که حالت تاریک برای کاربران مترجم گوگل در دسترس است، این ویژگی ابتدا در ماه فوریه ظاهر شده بود، اما این دسترسی محدود بود.

بیشتر بدانید:

نغییرات باور نکردنی گوشی های هوشمند از 10 سال پیش تا کنون

گوگل: مترجمِ گوگل نمی تواند جایگزین انسان گردد

هوش مصنوعی نژاد پرست است / تعصبات منفی انسان ها به فناوری سرایت می نماید

این ویژگی ابتدا در همان دوران برای کاربران ios نیر فعال شد، اما به شکل مرموزی ناپدید شد. اکنون ویژگی حالت تاریک برای همه کاربران پس از هفته ها دوباره ظاهر شده است. این موضوع برای بسیاری از کاربران خشنود کننده است چرا که حالت تاریک می تواند استفاده از باتری را به حداقل رسانده و حتی از چشمان شما در طول تاریکی شب حفاظت کند.

شاید برای شما این پرسش مطرح باشد که حالت فعلی چه تفاوت هایی با آن چه در ماه فوریه دیدیم دارد. تفاوت ها بیشتر در رنگبندی و طراحی متمرکز برای مثال رنگبندی خاکستری تیره یکدست تر شده و یک سایه آبی رنگ را نیز شامل می گردد. تقریباً تمام رابط کاربری به قسمت تاریک منتقل شده است، از روش های مختلف ورودی (یادداشت، دوربین، مکالمه) گرفته تا عبارات، تنظیمات و فهرست های مختلف.

برای به دست آوردن نسخه تاریک جدید باید یک به روزرسانی داشته باشید. البته پیش بینی می گردد حتی بدون به روزرسانی دستی، نسخه جدید به شکل اتوماتیک (اگر شکیبا باشید) وارد دستگاه شما گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 609

به "حالت تاریک برای مترجم گوگل در دسترس عموم نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت تاریک برای مترجم گوگل در دسترس عموم نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید