جزییات قتل فجیع بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش

به گزارش جملات زیبا، صبح دیروز یک شنبه 26 اردیبهشت ماه امسال جسد مثله شده مردانه ای در سطل آشغالی واقع در فاز 3 شهرک اکباتان کشف شد. پس از آنالیز روشن شد این جسد متعلق به بابک خرمدین کارگردان سینماست.

جزییات قتل فجیع بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش

ظاهرا جسد بابک خرمدین به صورت تنه بالا و دست ها کشف می گردد و با انگشت نگاری هویت جسد معین شده است.

آنالیز های اولیه نشان از آن می داد که بابک خرمدین در خانه توسط پدر و مادرش به قتل رسیده است.

امروز محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران با تایید خبر قتل خرمدین گفت: جسد این شخص در اکباتان پیدا شده و در تحقیقات به عمل آمده پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند.

والدین کارگردان سینما برای از بین بردن آثار جرم جسد مثله شده او را به سطل آشغال، در فاز 3 اکباتان انتقال دادند.

در بازپرسی های اولیه پدر و مادر مقتول به جنایت هولناک اعتراف و ادعا می نمایند که پسرشان را با مسموم کردن با قرص خواب آور داخل غذای بابک خرمدین را بی هوش نموده و پدر خانواده پس از چند ضربه چاقو جسد را به حمام زیر دوش آب منتقل و مثله می نماید.

پدر و مادر بابک خرمدین هر دو در بازداشت به سر می برند.

ویدئویی تکان دهنده از لحظه انتقال جسد توسط پدر و مادر بابک خرمدین

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

به گزارش رکنا پدر بابک خرمدین در بازپرسی های ابتدایی گفته است: پسرم مجرد بود او ما را آزار و اذیت می کرد جانمان به لب رسیده بود هر روز از دستش در امان نبودیم ناسزا می گفت و هرکاری دلش می خواست انجام می داد من و مادرش تصمیم گرفتیم از شر او رها شویم تا بیش از این آبرویمان نرفته است ابتدا قرص خوراندیم وقتی بی هوش شد با چاقو او را کشتم و جسدش را داخل حمام بردم بعد برای اینکه بتوانم از خانه خارج کنم جسدش را تکه تکه کردم داخل چمدانی گذاشتم و با همدستی همسرم جنازه را از خانه بیرون بردم و داخل سطل آشغال انداختم.

این حادثه تلخ افکار عمومی را به شدت تکان داده و واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

تصویری از پدر بابک خرمدین در حال اعتراف به قتل

بیوگرافی بابک خرمدین

بابک خرمدین سال 1353 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل 1388 است، این کارگردان سال 1379 در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد.

از آثار بابک خرمدین می توان از بور بیجاده رنگ 1386(22 دقیقه)، سه شنبه: مامان 1388(9 دقیقه)،فیلم نیمه بلند داستانی روزن (کورسو) 1389 (42 دقیقه) ، فیلم بلند داستانی سوگنامه ای برای یاشار 1392 ساخته شده در لندن (72 دقیقه)، ساخت سه فیلم کوتاه داستانی به نام های برش 1383 به مدت (12 دقیقه) نام برد.

این هنرمند جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی برای بور بیجاده رنگ در جشنواره بین المللی فیلم آسا (فیلم های انسان محبت آمیز) 1388 دریافت نموده بود و کاندید (فیلمنامه، تصویر برداری، تدوین و صدا)،برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی برای فیلم بور بیجاده رنگ در پنجمین جشنواره بین المللی پروین اعتصامی 1388،برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بهترین صدا برای فیلم بور بیجاده رنگ در ششمین جشنواره دانشجویی فیلم نهال (دانشگاه هنر)1388 و کاندید بهترین (تصویر برداری و تدوین) شده بود.

به نوشته خبرگزاری ایسنا، بابک خرم دین فیلم سوگنامه ای برای یاشار را آن طور که خودش می گفت تا حد زیادی با الهام دریافت از زندگی خود ساخته است. او در سال 89 به عنوان دانشجو راهی لندن می گردد و در آن جا با مساله مهاجرت و غربت درگیری پیدا می نماید. یاشار شخصیت اصلی فیلم او هم چنین سرگذشتی دارد. او جوانی است که با ویزای دانشجویی وارد لندن شده است. همزمان با اتمام کالج، دچار مشکل اقتصادی و دلتنگی برای خانواده اش و ایران می گردد. اکنون او بین ماندن و برگشتن مردد است و به استیصال رسیده است. این نقش را یاشار علی شناس بازی نموده است که از دوستان کارگردان بوده و سابقه بازیگری نداشته است. بابک خرم دین برای دریافت بازی بهتر از او، فیلم نامه را در اختیارش نگذاشته و صحنه به صحنه موقعیت را برای او شرح می داده است.

در مراسمی که دی ماه سال 94 به بهانه اکران فیلم بابک خرمدین در موزه سینما برگزار گردید، او از پدرش دعوت کرد که به روی صحنه بیاید و پدرش در سخنانی کوتاه گفته بود: به نام خداوند آموزگار و به نام شهدای گلگون کفن جنگ هشت ساله و درود به شرافت آن شهدا که مملکت را حفظ کردند. من سرهنگ پیاده ستاد خرم دین هستم. 30 سال خدمت کردم، 69 ماه در مناطق عملیاتی بودم، دو مرتبه شیمیایی شدم و 4 بار ترکش خوردم و خوشحالم که در مقابل ممکلت انجام وظیفه کردم. به جوانان توصیه می کنم از این گهواره وطن غافل نباشند چون رشد و سربلندی آنان در همین مملکت اتفاق می افتد. از این 30 سال خدمت 17 سال را دور از خانواده انجام وظیفه کردم و تمام زحمات خانواده روی دوش این خانم عزیزم (همسرش) بود که وطن دوم من هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1120

به "جزییات قتل فجیع بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات قتل فجیع بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید