تور ارزان استرالیا: ثبت رکورد نو ابتلا به کرونا در استرالیا

به گزارش جملات زیبا، فرایند ابتلا به سویه امیکرون در بعضی استان های پرجمعیت استرالیا طبق آمار رسمی به بالاترین اندازه خود طی ماه های اخیر رسیده است.

تور ارزان استرالیا: ثبت رکورد نو ابتلا به کرونا در استرالیا

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، طبق آماری که امروز در رسانه های خبری منتشر شد وزارت بهداشت استرالیا گفت فرایند ابتلا و بستری در سیدنی در مقایسه با ماه های گذشته بسیار بالاست و تعداد افراد مبتلا به سویه نو کرونا موسوم به امیکرون به مراتب بیشتر از نوع دلتاست.

بعلاوه استان های نیوساوت ولز و ویکتوریا که بیش از نیمی از جمعیت 25 میلیونی استرالیا را در خود جای داده اند تنها در چند روز گذشته شاهد افزایش موارد ابتلا به امیکرون به طرز بی سابقه ای بوده است. روز گذشته بیش از 37151 مورد نو ابتلا به امیکرون در این دو استان گزارش شده است.

بیمارستان ها و مراکز درمانی استرالیا این روز ها با مراجعه افرادی زیادی با علایم امیکرون رو به رو هستند. در بعضی منطقه ها این کشور شرایط فوق العاده اعلام شده و در صورت پیشرفت امیکرون با همین سرعت در منطقه ها مختلف استرالیا مقامات این کشور گفته اند ممکن است محدودیت های بیشتری را اعمال نمایند.

مقامات بهداشتی بعلاوه گفته اند آزمایشگاه ها و بیمارستان های بزرگ در استان های پرجمعیت با کمبود جدی تجهیزات تشخیص سریع کرونا رو به رو هستند. در هفته های اخیر علی رغم انکار مقامات دولتی استرالیا بسیاری از آزمایشگاه ها و مراکز درمانی به علت کمبود بودجه و عدم همراهی دولت در تامین هزینه های درمانی تعطیل شده اند.

کریس موی، معاون انجمن پزشکی استرالیا در این باره گفت: مشکل اصلی ما در حال حاضر کمبود شدید تجهیزات پزشکی برای تشخیص سریع کروناست. این امر موجب ناامیدی مسئولات نظام بهداشتی از سوء مدیریت در شرایط بحرانی کرونا شده است.

خبرنگاران بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1477

به "تور ارزان استرالیا: ثبت رکورد نو ابتلا به کرونا در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: ثبت رکورد نو ابتلا به کرونا در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید