تیم نوجوانان به روسیه می رود، تعویق مسابقات نونهالان دنیا

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی نونهالان دنیا در دو گروه دختران و پسران، قرار بود 21 تا 24 مردادماه به میزبانی بلغارستان و در شهر صوفیه برگزار گردد. با اعلام رسمی فدراسیون دنیای تکواندو و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، برگزاری این رقابت ها به تعویق افتاد و سال 2022 همزمان با مسابقات دنیای نوجوانان برگزار خواهد شد.

تیم نوجوانان به روسیه می رود، تعویق مسابقات نونهالان دنیا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

تا به امروز 4 دوره رقابت های جهانی در رده سنی نونهالان برگزار شده است که در گروه دختران، ایران پیروز به کسب 3 عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی شده است. در کارنامه تیم پسران ایران نیز یک عنوان قهرمانی و 3 عنوان نایب قهرمانی به چشم می خورد.

اعزام نوجوانان به روسیه

با دعوت فدراسیون تکواندو روسیه، تیم نوجوانان پسر با ترکیب 5 نفره به منظور شرکت در اردوی مشترک 25 خرداد تا 7 تیرماه در شهر سوچی حضور پیدا می نماید. کمپ بین المللی روسیه از 25 خرداد تا 7 تیرماه به میزبانی شهر سوچی روسیه برگزار می گردد که از 5 تکواندوکار ایرانی به همراه سرمربی برای حضور در این کمپ دعوت شده است.

مسابقات انتخابی با حضور نفرات اول رنکینگ لیگ نوجوانان که شرایط سنی شرکت را داشتند، برگزار و 5 نفر برتر انتخاب شدند.

امیرعباس رهنما (وزن 48- کیلوگرم)، امیرحسین ملکی (وزن 55- کیلوگرم)، متین رضایی (وزن 63- کیلوگرم)، رضا کلهر (وزن 73- کیلوگرم) و ابوالفضل عباسی (وزن 73+ کیلوگرم) برای حضور در این اردو دعوت شدند.

این نفرات به همراه محمدرضا زوار به عنوان سرمربی در این کمپ تمرینی شرکت خواهند کرد.

کمپ بین المللی سوچی توسط فدراسیون تکواندو روسیه و با حمایت کمیته بین المللی المپیک این کشور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1141

به "تیم نوجوانان به روسیه می رود، تعویق مسابقات نونهالان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم نوجوانان به روسیه می رود، تعویق مسابقات نونهالان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید