تیم استیلی ما را امیدوار کرد، ایران و ازبکستان شانس صعود هستند

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص با اشاره به تساوی یک - یک تیم فوتبال امید ایران مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی المپیک توکیو، گفت: به عقیده من بازی اول عیار واقعی تیم را نشان نمی دهد و باید زمان بیشتری بدهیم. با این وجود مسابقه ما برابر ازبکستان یکی از بهترین بازی های چند وقت اخیر بود. فراموش نکنیم ازبکستان مدافع عنوان قهرمانی است و از نظر روحی هم در برابر تیم ما اعتماد به نفس بیشتری داشت چرا که در دو بازی تدارکاتی نزدیک به پیروزی رسیده بود. انجام اولین بازی تورنمنت مقابل قهرمان دوره قبل قطعا آغاز سختی است.

تیم استیلی ما را امیدوار کرد، ایران و ازبکستان شانس صعود هستند

رئیس کمیته فنی و مدرس AFC افزود: در نیمه اول شاهد بازی بسیار خوبی بودیم، با پِرس در نیمه زمین حریف و دوندگی زیاد بازیکنان ما که موجب شد ازبک ها در 20 دقیقه ابتدایی به دروازه ما نزدیک نشوند. به عقیده من ازبکها مستحق رسیدن به پنالتی در آن دقایق نبودند و بازی را کنترل نمی کردند اما یک اشتباه فردی حریف ما را صاحب چنین موقعیتی کرد در حالی که پیش از پنالتی ما می توانستیم مقابل دروازه خالی به گل برسیم.

محصص افزود: خطوط ما نظم خوبی در این بازی داشت. نقش رضا شکاری بسیار پررنگ بو، همچنین دوندگی صیادمنش. با حضور نورافکن در قلب دفاع مدام مایل به بازیسازی و ایجاد حمله از عقب زمین هستیم. به هر صورت با شایستگی گل تساوی را زدیم و می توانستیم باز هم از فرصت های بعدی برای رسیدن به گل های بیشتر استفاده کنیم.

وی در سرانجام گفت: حمید استیلی و شاگردانش ما را در این بازی امیدوار کردند. کادر فنی تعویض های بسیار خوب و مثبتی داشت و ارزیابی کلی من بسیار مطلوب است. البته فراموش نکنیم دو بازی بسیار سخت در پیش داریم که باید خطوط ما به هم نزدیک تر باشند و فضای زیادی به حریف ندهیم. پیش بینی من این است که فکر می کنم ایران و ازبکستان شانس های اصلی صعود از گروه هستند. بازی تیم های کره جنوبی و چین را دیدم که گل تیم کره روی یک ارسال بلند به ثمر رسید. من اطمینان دارم تیم ما بازی به بازی بهتر خواهد شد و در هر مسابقه پیشرفت می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 177

به "تیم استیلی ما را امیدوار کرد، ایران و ازبکستان شانس صعود هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم استیلی ما را امیدوار کرد، ایران و ازبکستان شانس صعود هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید