بیک لیک لی: مسابقه سخت و نفس گیری برابر گروه بهمن داشتیم، تمرکز ما روی دفاع بود

به گزارش جملات زیبا، سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام گفت: لحظاتی که تینا عیسائیان را در ترکیب نداشتم، مهرام شرایط سختی داشت.

بیک لیک لی: مسابقه سخت و نفس گیری برابر گروه بهمن داشتیم، تمرکز ما روی دفاع بود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

نیکا بیک لیک لی پس از پیروزی برابر گروه بهمن در مرحله رفت فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازی سخت و نفس گیری برابر گروه بهمن داشتیم. البته پیش بینی مسابقه سختی را داشتیم، چون مسابقه فینال و شرایط سختی بود. از طرفی با توجه به اینکه تیم گروه بهمن تقویت هم شده بود مسابقه سخت تری در مقایسه با بازی های قبلی داشتیم.

وی اضافه کرد: تمام کوشش ما این بود که تمرکز بازیکنان را تا لحظه آخر حفظ کنیم و بازی از کنترل ما خارج نشود که خدا را شکر این رخ داد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام به شرایط سخت شاگردانش در نبودن عیسائیان در تمام لحظات بازی اشاره و اعلام نمود: تینا عیسائیان را به دلیل خطاهایش در تمام مسابقه نداشتیم و فکر می کنم اگر عیسائیان را به طور کامل در زمین مسابقه داشتیم، اتفاقات بهتری هم می توانست رخ دهد، چون لحظاتی که عیسائیان نبود سخت بود. به هر حال بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم، اما مسابقه فینال بازیکنان باتجربه می خواهد و به همین دلیل زمانیکه عیسائیان را در بازی نداشتیم لحظات سختی بود.

وی درخصوص تغییراتی که در این مسابقه و در دفاع و حمله داشتند گفت: تغییراتی نسبت به بازی رفت و بازی های قبل از این مسابقه داشتیم که فکر می کنم اثرگذار بود. برنامه اصلی و تمرکز ما روی دفاع بود که توانستیم این تیم را روی 60 امتیازی که می خواستیم مهار کنیم چون در سه بازی قبل بیشتر از 80 امتیاز کسب نموده بود و فکر می کنم این رخ داد و تغییرات جزئی در حمله داشتیم که به تیم ما یاری کرد.

بیک لیک لی در سرانجام یادآور شد: از مهرام چنین تصوری می رود که تمرینات کافی داشته باشد و تمرینات کاترینا مربی یونانی تیم هم در هفته های اخیر بسیار مثمرثمر بود و ما راضی بودیم، اما باز هم می توانستیم بهتر از این باشیم. فکر می کنم به جز کوارتر اول که کمی استرس بر بازی حاکم بود در بقیه کوارترها پیروز بودیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1045

به "بیک لیک لی: مسابقه سخت و نفس گیری برابر گروه بهمن داشتیم، تمرکز ما روی دفاع بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیک لیک لی: مسابقه سخت و نفس گیری برابر گروه بهمن داشتیم، تمرکز ما روی دفاع بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید