توقع مردم از متولیان برقراری نظم، رفع ترافیک های طولانی است

به گزارش جملات زیبا، خبرگزاری خبرنگاران- سیدمحمود حسینی پور، ضرورت دارد با برنامه ریزی و هماهنگی دقیق؛ موانع، رفع و با ترافیک 10 ساله محورهای مواصلاتی مازندران خداحافظی شود .

توقع مردم از متولیان برقراری نظم، رفع ترافیک های طولانی است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، جلسه بررسی موضوع مدیریت حمل و نقل و ترافیک محورهای مواصلاتی تهران، البرز و مازندران در سفرهای نوروزی 1401 با حضورحسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا و اکبری، معاون راهداری کشور با ارائه راهکارهای کاهش ترافیک و سهولت و افزایش ایمنی برگزارشد.

در این جلسه همچنین معاونین عمرانی استانداری ها، روسای پلیس راهور، مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سه استان و برخی مدیران و مسئولین این حوزه نیز حضور داشتند.

استاندار مازندران در این جلسه با بیان اینکه توقع مردم از متولیان برقراری نظم، رفع ترافیک های طولانی است، گفت: باوجود تمام تلاش های مجاهدانه در سال های گذشته اما همچنان در راه ها شاهد مسائل ترافیکی هستیم.

حسینی پور با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران، مسائل بسیار بزرگ حل شده است و نمی توانیم باور کنیم که این مشکل ترافیک در راه های مواصلاتی قابل حل نیست، تاکید کرد: ضرورت دارد با برنامه ریزی و هماهنگی دقیق موانع، رفع و با ترافیک 10 ساله محورهای مواصلاتی مازندران خداحافظی گردد.

وی ادامه داد: نباید آرامش و امنیت مردم پشت ترافیک های 10 ساعته سلب گردد .

کننده عالی دولت در استان با بیان اینکه کشورهای پیشرفته از سال های قبل ترافیک را از طریق نرم افزار مدیریت می کنند، تاکید کرد: باید از نگاه سنتی مدیریت به سمت مدیریت هوشمند برویم.

استاندار مازندران با بیان اینکه این استان از پرترددترین جاده های کشور است، تاکید کرد: مهم ترین مسئله در جاده ها ترافیک است، عدم رفع این مسئله، نارضایتی شدید مردم را از مدیریت در پی دارد .

وی با بیان اینکه زمان برای مردم مهم است، تاکید کرد: فرماندهی مدیریت ترافیک باید معین گردد تا ترک فعل ها روشن گردد .

وی گفت: با توجه به نقش منحصر به فرد و ممتازی که نیروی انتظامی در کنترل ترافیک دارد موضوع کار باید نیروی انتظامی باشد، همیشه دستگاه ها باید در این راستا، پیرو این مجموعه باشند.

حسینی پور با بیان اینکه بحث مدیریت سیستمی کنترل ترافیک به امسال نمی رسد، اظهار کرد: در این رابطه نیازمند دوربین ها هستیم که باید اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: در بحث محدودیت های ترافیکی بخشی از مردم آسیب می بینند ولی ما نباید منافع عمومی را فدای منافع بخش معدودی کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی ما مهم تر از مسئولیت های دیگر ماست، گفت: امیدوارم با به کارگیری تجربیات و همه توان و نگاه های نو در مسئله ترافیک بتوان امسال بخش زیادی از این مشکل بزرگ را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1468

به "توقع مردم از متولیان برقراری نظم، رفع ترافیک های طولانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقع مردم از متولیان برقراری نظم، رفع ترافیک های طولانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید