تمهیدات امنیتی اوبر به اروپا صادر می گردد ، از سیستم احراز هویت 2 نفره تا قفل قابلیت پنهان سازی آدرس (تور اروپا)

به گزارش جملات زیبا، اوبر اعلام نموده که به زودی سیستم های امنیتی جدیدی را وارد اتحادیه اروپا خواهد نمود. سیستمهایی که رفتار راننده و کاربران و البته روند حرکت و مسیر را قدرتمند تر از همواره پیگیری می نماید.

تمهیدات امنیتی اوبر به اروپا صادر می گردد ، از سیستم احراز هویت 2 نفره تا قفل قابلیت پنهان سازی آدرس (تور اروپا)

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران درست یک روز پس از آن که خبر آزار و اذیت یک زن به وسیله راننده اوبر منتشر شد، این شرکت در بیانیه ای خبر از افزایش تمهیدات امنیتی خود در سیستم های مختلف داده است.

بر اساس گزارش های اولیه، قرار است این سیستم تازه، به مسافران و رانندگان اجازه دهد به سهولت و به طور دائمی اقدام به اشتراک گذاری جزئیات سفر، تماس با خدمات اضطراری و دسترسی به اطلاعات ایمنی نمایند.

بر همین اساس افرادی که از سرویس شرکت اوبر استفاده می نمایند می توانند احراز هویت دو نفره را به عنوان یک لایه اضافی امنیتی و برای جستجوی مکان های ناشناس مورد استفاده قرار دهند. بر اساس این سیستم امنیتی تازه، رانندگان نمی توانند اطلاعات مربوط به مکان دقیق سفر را پنهان نمایند.

این ویژگی ها مدتی پیش وارد این سرویس در ایالات متحده شد و از اواخر تابستان نیز توسعه یافت. بر اساس بیانیه اوبر، این ویژگی ها در هفته های آینده در بیش از 40 شهر انگلستان و 23 شهر اروپا قابل دسترسی است.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1663

به "تمهیدات امنیتی اوبر به اروپا صادر می گردد ، از سیستم احراز هویت 2 نفره تا قفل قابلیت پنهان سازی آدرس (تور اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات امنیتی اوبر به اروپا صادر می گردد ، از سیستم احراز هویت 2 نفره تا قفل قابلیت پنهان سازی آدرس (تور اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید