تاریخ انتشار New Tales from the Borderlands تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش جملات زیبا، کمپانی 2K و استودیوی Gearbox Software به تازگی با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی New Tales from the Borderlands رونمایی نموده اند.

تاریخ انتشار New Tales from the Borderlands تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

این دنباله بازیکنان را در یک داستان عمیق و پر از پیچش های غیرمنتظره، صحنه های احساسی و کمدی خاص سری بوردرلندز غرق می نماید. در کلان شهر همیشه جنگ زده پرومیتیا (Promethea)، بازیکنان سرنوشت سه شخصیت با نام های آنو (Anu)، برادر جاه طلبش اکتاویو (Octavio) و فران (Fran) را رقم می زنند. بازیکنان در این روایت هیجان انگیز و سینمایی که در آن اتفاقات مختلف به تصمیمات آن ها بستگی دارد، با تهاجم بیگانگان، هیولاهای مختلف و سرمایه داران خونسردی روبرو خواهند شد.

هر تصمیم مهم یا کم اهمیت، اغلب به روش های غیرمنتظره می تواند بر نحوه روایت داستان تأثیر بگذارد و تنها با تجربه بازی، بازیکنان به طور کامل متوجه خواهند شد که چگونه تصمیم هایشان می تواند مرزهای داستان را تغییر دهد. چه از دیدگاه آنو دنیا باید چیزی بیش از اسلحه به بازار عرضه کند، چه رویاهای اکتاویو در خصوص معروفیت و ثروت یا نقشه سرد فران برای انتقام، موفقیت یا شکست آن ها در راه رسیدن به هدفشان به شما بستگی دارد.

New Tales from the Borderlands به وسیله استودیوی گیرباکس که در گذشته سری بوردرلندز را توسعه داده، ساخته می گردد. این استودیو بعلاوه با افرادی از تیم تل تیل گیمز (Telltale Games) همکاری خواهد نمود تا داستان کاملا تازهی را در بازی ارائه دهد. در کنار سه شخصیت ذکر شده، انبوهی از چهره های آشنا و تازه نیز در بازی گنجانده شده اند و بازی قرار است که هواداران تازه و قدیمی را مسرور می نماید. گفته شده که بازی قرار است پنج قسمتی باشد، با این حال اینکه هر پنج قسمت در ابتدای عرضه در دسترس هستند یا خیر، فعلا معین نیست.

لازم به ذکر است که نسخه استاندارد بازی تنها به صورت دیجیتالی عرضه می گردد و با قیمت 39.99 دلار تنها شامل یک نسخه از بازی می گردد. از طرفی نسخه دلوکس با قیمت 49.99 به صورت دیسکی نیز در دسترس قرار می گیرد و در کنار بازی شامل نسخه اول مجموعه یعنی Tales from the Borderlands خواهد بود. پیش خرید بازی بسته Adventure Capital را در اختیار شما قرار می دهد که شامل آیتم هایی تزئینی برای سه شخصیت اصلی بازی، 10 هزار واحد پول درون بازی و غیره می گردد.

بازی New Tales from the Borderlands در تاریخ 21 اکتبر 2022 (29 مهر 1401) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1612

به "تاریخ انتشار New Tales from the Borderlands تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار New Tales from the Borderlands تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید