بهترین اپلیکیشن ها ویژه سفر

به گزارش جملات زیبا، این روزها از گوشی های هوشمند علاوه بر همه کاربردهایی که دارد، می توان در سفر به عنوان ابزار کاربردی برای یافتن مکان های دیدنی، رستوران و هتل استفاده کرد. از سوی دیگر اپلیکیشن هایی که روی این دستگاه ها نصب می گردد نه تنها از نگرانی های سفر می کاهد، بلکه موجب شادی و خوشگذرانی بیش تر کاربران می شوند. شرکت Applause که تخصص آن آنالیز اپلیکیشن ها است، به تازگی گزارشی منتشر نموده که در آن به آنالیز بهترین اپلیکیشن های سفر پرداخته است. برای آشنایی با این اپلیکیشن ها با خبرنگاران همراه شوید.

بهترین اپلیکیشن ها ویژه سفر

جهت دریافت مشاوره سفر با قیمت تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

شرکت Applause حدود 400000 نفر را در زمینه این اپلیکیشن ها مورد آنالیز قرار داده و سیستم امتیازدهی کیفی از 100 را برای این اپلیکیشن ها در نظر گرفته است. هر چند اپلیکیشن های مورد آنالیز در این گزارش میانگین امتیاز 47 را کسب نموده اند، اما 8 اپلیکیشنی که خبرنگاران به شما معرفی خواهد نمود حداقل امتیاز 67 را کسب نموده اند، این اپلیکیشن ها را دانلود کنید تا تعطیلاتی بهتر و راحت تر داشته باشید.

1- Booking.com

همانطور که از نام اپلیکیشن Booking نیز پیدا است، این اپلیکیشن رزرو هتل را برای شما آسان تر می نماید. Booking امکان رزرو از بین 640000 هتل و آپارتمان و نیز جست و جوی اقامتگاه ها را بر اساس اماکن برجسته و معروف یا مکان کنونی شما فراهم می نماید، به شما امکان فیلتر جست و جوهایتان را بر اساس اولویت های مدنظرتان (مانند قیمت، مکان، امکانات و غیره) می دهد. Booking امکان رزرو مستقیم از گوشی تلفن همراه را دارا است و در صورت استفاده از سایت آن روی رایانه شخصی اطلاعات شما را از اپلیکیشن به آن منتقل می نماید.

Booking.com

2- Alaska Airlines

Alaska Airlines بهترین اپلیکیشن موبایل در بین خطوط هوایی است. این اپلیکیشن به علت طراحی شفاف، جلوه های بصری زیبا و راحتی استفاده محبوبیت زیادی دارد. اپلیکیشن Alaska Airlines همچنین امکان جست و جو و به اشتراک گذاری پروازها، رزرو آن ها، ساعات ورود پروازها و آنالیز اطلاعات پرواز را به شما می دهد.

Alaska Airlines

3- Kayak

کایاک امکان جست و جو و آنالیز سریع بین هزاران سایت مخصوص سفر را برای پیدا کردن ارزان ترین قیمت پروازها، هتل ها و خودروهای اجاره ای به شما می دهد.

Kayak

4- TripAdvisor

TripAdvisor مدت ها است که محبوب ترین مرجع مسافران است. این محبوبیت از بیش از 225 میلیون نظر که همه چیز یک سفر از تورها تا منوی رستوران ها را شامل می گردد، نشأت می گیرد. در سال های اخیر محبوبیت اپلیکیشن موبایل این سایت نیز به مانند خود آن به علت امکان جست وجوی نظرها، رزرو هتل، رزرو رستوران، مقایسه بلیط هواپیماها، نگاه کردن به نقشه و یافتن اماکن جذاب نزدیک به محل شما افزایش یافته است.

TripAdvisor

5-TripIt

شعار اپلیکیشن TripIt این است: شما رزرو کنید، ما بقیه کارها را انجام می دهیم. این اپلیکیشن در ایمیل های شما جست و جو می نماید و تمام شماره های تایید رزرو شما را پیدا می نماید و برنامه سفر پیشرفته ای را که شامل جزئیات هتل، پرواز، اجاره خودرو و رزرو رستوران ها است برای شما آماده می نماید، برنامه ای که همیشه و همه جا حتی به صورت آفلاین نیز به آن دسترسی خواهید داشت.

TripIt

6- Hotels.com

اپلیکیشن Hotels.com تصاویر بزرگ و واضح هتل را ارائه می دهد. هتل مورد علاقه خود را می توانید ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید، نظرها را بخوانید و با دیدن عکس ها خود را داخل هتل ها حس کنید و سپس مستقیما از خود اپلیکیشن آن را رزرو کنید. امتیاز دیگر این اپلیکیشن این است که به شما امکان دسترسی به قیمت های مخفی، تخفیف های ویژه و هم چنین پیشنهادهای اختصاصی برای هتل٬های نزدیک مکان شما برای همان شب را می دهد. هم چنین فیلترهای بسیاری برای پیدا کردن هتل مناسب درخواست شما نیز وجود دارد.

Hotels.com

7- Zipcar

اپلیکیشن معروف اشتراک گذاری خودرو، Zipcar، اپلیکیشنی بسیار عالی و ساده است که به شما امکان یافتن خودروهای همجوارتان را می دهد. هم چنین امکان جست و جو بر اساس زمان در دسترس بودن خودرو یا نوع خودرو را برای شما فراهم می آورد، پس از یافتن خودروی موردنظر می توانید خودرو را با کلیک بر روی چند دکمه رزرو، تعویض، تمدید یا لغو کنید. اما بهترین قسمت این اپلیکیشن امکان باز و بسته کردن در خودرو و حتی بوق زدن به وسیله گوشی تلفن همراه است.

Zipcar

8- Orbitz

اپلیکیشن Orbitz هر چیزی را که یک وب سایت انجام می دهد، در خود جای داده است (مانند جست و جو و رزرو بلیط هواپیما، هتل و خودروهای اجاره ای) اما دلیل جوایز متعددی که این اپلیکیشن برنده شده، رابط کاربری ساده و سرعت و آسانی استفاده از آن است. به علاوه دانلود آن در رزرو اولین هتل 25 دلار تخفیف برای کاربر خواهد داشت و به اعضای Orbitz Rewards، در رزرو هتل 5٪ و در رزرو پرواز 2٪ تخفیف در بر دارد.

Orbitz

منبع: Business Insiderمنبع: کجارو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 117

به "بهترین اپلیکیشن ها ویژه سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن ها ویژه سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید