بعضی از مشهورترین جاذبه های گردشگری میلان، عکس

به گزارش جملات زیبا، مکان های تاریخی و دیدنی میلان، گذشته این شهر پر رمز و راز را به زبایی هر چه تمام تر در قالب ساختمان های باشکوه به تصویر کشیده است.

بعضی از مشهورترین جاذبه های گردشگری میلان، عکس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در اینجا با بعضی از مشهورترین جاذبه های گردشگری میلان آشنا می شویم:

کلیسای جامع میلان که مهمترین کلیسای شهر میلان و ایالت لمباردی و عظیمترین کلیسای ایتالیا به شمار می رود، ساختش نزدیک به 6 سده به درازا کشیده است. کلیسای جامع میلان که به مسیحیت کاتولیک رومی تعلق دارد، در سده چهاردهم میلادی، ساختش شروع شد. سرتاسر این کلیسا با تندیس های شگفت آور تزیین شده و حتی سقف آن برای بازدید گردشگران در دسترس است.

گالری ویتوریو امانوئل

گالری ویتوریو امانوئل (Galleria Vittorio Emanuele) قدیمی ترین مرکز خرید فعال و دایر میلان ایتالیا است. ویکتور امانوئل دوم نخستین پادشاه ایتالیا بود و نام این ساختمان از او سرچشمه گرفته است. ساختمان گالری در سده نونزدهم میلادی طراحی و ساخته شده است و دارای دو گنبد شیشه ای مشهور است.

قصر اسفورزا

قصر اسفورزا (Sforza Castle) به سده پانزدهم میلادی برمی شود و متعلق به فرانچسکو سفورزا، دوک میلان است. با توسعه و گسترش آن در سده شانزدهم و هفدهم میلادی، قلعه سفورزا تبدیل به یکی از عظیمترین دژهای اروپا شد. قصر اسفوزا اکنون میزبان چندین موزه و گالری هنری است.

پارک سمپیون

پارک سمپیون (Parco Sempione) با 38 هکتار وسعت، از پارک های عظیم شهری میلان است که طراحی آن به سده 19 بازمی شود. این پارک در کنار قصر سفورزا و طاق صلح از نمادهای شهری مشهور میلان جای گرفته است و طراحی آن به گونه ای است که چشم اندازی فراگیر از هر دو مکان را در خود داشته باشد.

طاق صلح

طاق صلح (Porta Sempione) دروازه تاریخی شهر میلان است که ساخت آن به سده نونزدهم میلادی برمی شود، ولی بر روی باقیمانده های یک دیوار باستانی رومی بنا شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 683

به "بعضی از مشهورترین جاذبه های گردشگری میلان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی از مشهورترین جاذبه های گردشگری میلان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید