با روبات باغبان آشنا شوید ، ثبت علائم حیاتی گیاه ، تغییر جای گلدانها به سمت نور (طراحی ویلا)

به گزارش جملات زیبا، پژوهشگران موسسه MIT نوعی روبات هوشمند طراحی نموده اند که می تواند گلدانها را به طور اتوماتیک به نقاط آفتابی خانه حرکت دهد.

با روبات باغبان آشنا شوید ، ثبت علائم حیاتی گیاه ، تغییر جای گلدانها به سمت نور (طراحی ویلا)

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روبات هوشمند، یک باغبان تمام عیار است و بر اساس شرایط آب و هوایی برای نگهداری از گلدانهای خانه تصمیم می گیرد.

نگهداری از گلها به ویزه برای افرد شاغل که ساعات زیادی از روز را خارج از خانه می گذرانند ساده نیست. با این وجود، روبات هوشمند و تازه MIT می تواند برای افراد علاقه مند به گل و گیاه یک محصول بی نظیر باشد.

این روبات که با نام Elowan شناخته می گردد به نور LED و چرخهایی مجهز است که از سیگنالهای هوشمند خود رای تشخیص شرایط استفاده می نماید.

گیاهان به طور طبیعی نسبت به شرایط بیو الکتروشیمیایی طبیعی، تغییرات نور، گرانش، شرایط خاک، دما و سایر شرایط محیطی که بر سلامتی آنها تاثیر می گذارد،واکنش نشان می دهند و این روبات هوشمند نیز تمامی این علائم را ثبت و آنالیز می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1661

به "با روبات باغبان آشنا شوید ، ثبت علائم حیاتی گیاه ، تغییر جای گلدانها به سمت نور (طراحی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با روبات باغبان آشنا شوید ، ثبت علائم حیاتی گیاه ، تغییر جای گلدانها به سمت نور (طراحی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید