بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش

به گزارش جملات زیبا، در راستای اجرای طرح پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل به وسیله آموزش الکترونیکی و از راه دور، مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، تفاهم نامه ای با یکی از مؤسسات خیریه منعقد کرد.

بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در راستای اجرای طرح پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل به وسیله آموزش الکترونیکی و از راه دور، جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدارس غیردولتی با موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) با امضای مجتبی زینی وند، رئیس سازمان و میراحمدی زاده مدیرعامل موسسه برگزار گردید.

موضوع تفاهم نامه، همکاری در راستای اجرای مفاد طرح آشتی با آموزش (آبا) به منظور پوشش تحصیلی افراد لازم التعلیم بازمانده از تحصیل در دوره اول و دوم متوسطه و زمینه سازی ایجاد فرصت های برابر آموزشی و عنداللزوم یاری به آموزش دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته، روستایی، حاشیه شهرها، عشایر کوچ نشین و مناطق مرزی است.

در این تفاهم نامه آمده است؛ اجرای این طرح با استفاده از ظرفیت های نهاد ها و مؤسسات بومی و محلی به وسیله مدارس آموزش از راه دور مجری با برگزاری کلاس ها به شیوه حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری با استفاده فن آوری های نوین و تجهیزات آموزش های الکترونیکی از قبیل تلویزیون لب تاپ و تبلت و … با قابلیت اجرای برنامه های اندروید در هر کلاس، برای دانش آموزان هدف خواهد بود و وظایف هر یک از طرفین نیز در آن آمده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، لازم به ذکر است، این طرح به دو علت توجه به افزایش نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان و همچنین بهره گیری از فن آوری نوین با استفاده از آموزش های الکترونیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 538

به "بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید