بازار خرید و فروش غیرمجاز حیوانات زیر ذره بین، کشف حیوانات غیرمجاز در بازار نواب

به گزارش جملات زیبا، معاون مدیرکل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از کشف و ضبط تعدادی ازگونه های حیات وحش در بازار خرید و فروش آبزیان نواب در گشت و پایش مأموران یگان حفاظت این اداره طی دیروز و امروز اطلاع داد.

بازار خرید و فروش غیرمجاز حیوانات زیر ذره بین، کشف حیوانات غیرمجاز در بازار نواب

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مسعود زندی با اعلام این خبر گفت: در دو روز گذشته، مأموران یگان حفاظت این اداره در عملیات گشت و پایش مراکز خرید و فروش حیوانات در تهران پیروز به کشف و ضبط تعداد 50 لاکپشت گوش قرمز، نه عدد لاکپشت غیر بومی، دو عدد سمندر، دوعدد بلبل خرما، یک مرغ مینا و نه عدد انواع دیگر پرندگان شدند.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام سرانجامی سال و در راستای وظایف ذاتی محیط زیست و اجرای دستورالعمل های ابلاغی معاونت محیط زیست طبیعی و یگان حفاظت سازمان، جدیت دربرخورد با هرگونه خرید و فروش و نگهداری حیوانات و تعدد پایش بازار های خرید و فروش حیوانات و آبزیان در شهر تهران بیشتر شده است، گفت: گونه های کشف شده برای انجام اقدامات کنترلی به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شده و یا درحال انتقال است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در سرانجام از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف محیط زیستی خصوصا در ایام سرانجامی سال موضوع را بلافاصله با تلفن گویای 1540 به محیط زیست استان اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 313

به "بازار خرید و فروش غیرمجاز حیوانات زیر ذره بین، کشف حیوانات غیرمجاز در بازار نواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار خرید و فروش غیرمجاز حیوانات زیر ذره بین، کشف حیوانات غیرمجاز در بازار نواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید