استارت سریال های رمضانی عرب زبان زده شد

به گزارش جملات زیبا، سیزده سریال تلویزیونی که برای پخش در رمضان سال آینده تولید می شوند، در قاهره در حال ساخت هستند و یا مقدمات ساخت آنها فراهم شده است.

استارت سریال های رمضانی عرب زبان زده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، سریال های تلویزیونی در مصر از ترس اینکه کرونا آن ها را مجبور به تعطیلی نکند، به سرعت در حال تصویربرداری و یا انجام مراحل پیش تولید برای آماده شدن و پخش در ماه رمضان 2021 هستند.

سازندگان این سریال ها به امید اینکه بودجه و هزینه صرف شده هدر نرود و پروژه شان دیده شود، در این سریال ها از ستاره های مطرحی استفاده کرده اند.

در ادامه المیادین تعدادی از این سریال ها را معرفی کرده است:

سریال ضد حمله به کارگردانی محمدعلاء و به قلم باهر دویدار با موضوعی نظامی و امنیتی در حال ساخت است. عوامل این سریال برای تصویربرداری تعدادی از سکانس های سریال به صربستان سفر کرده اند. هند صبری، أحمد عز، ماجدة زکی و هشام سلیماز بازیگران این سریال هستند.

نسل بیگانه سریال دیگری است که به کارگردانی و نویسندگی محمد أسامة و بازی أحمد السقا، أمیر کرارة، فردوس عبد الحمید، نیرمین الفقی، أحمد السعدنی، می عمر، إدوارد و أحمد مالک ساخته می شود.

سریال موسی به کارگردانی محمد سلامة و به نویسندگی ناصر عبدالرحمن هم از جمله سریال های در حال ساخت برای ماه رمضان است که بازیگرانی چون محمد رمضان، سمیة الخشاب، عارفة عبد الرسول، ریاض الخولی، صبری فواز، وسید رجب در آن به ایفای نقش می پردازند.

سریال قاهرة کابل هم به کارگردانی حسام علی و نویسندگی عبدالرحیم کمال و با هنرنمایی خالد الصاوی، طارق لطفی، فتحی عبد الوهاب، شیرین، حنان مطاوع و ونبیل الحلفاوی در حال ساخت است.

سریال لانه زنبورها نیز به کارگردانی أحمد خالد موسی، با فیلم نامه ای از محمد سید بشیر و با بازی عمرو سعد، مصطفی شعبان، عمرو عبد الجلیل، و حنان مطاوع برای رمضان آماده می شود.

همچنین دو سریال پادشاه و میان آسمان و زمین که بر اساس داستان هایی از نجیب محفوظ نویسنده مشهور عرب زبان ساخته می شوند، در گروه سریال های مناسبتی ماه رمضان قرار گرفته اند.

داستان سریال پادشاه از رمان کفاح طیبه نجیب محفوظ گرفته شده و بازیگرانی همچون عمرو یوسف، صبا مبارک، سوسن بدر و ماجد المصری در آن به ایفای نقش می پردازند. این سریال را حسین المنباوی کارگردانی می کند.

تصویربرداری یک سریال هم که توسط شرکت صباح انجام می شود، اواخر ماه جاری میلادی و در بیروت آغاز خواهد شد. در این سریال هم غادة عبدالرازق و عمرو عبد الجلیل بازی خواهند کرد و إیاد عبد المجید فیلم نامه آن را نوشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 780

به "استارت سریال های رمضانی عرب زبان زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت سریال های رمضانی عرب زبان زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید