اساتید دانشگاه فلورانس ایتالیا به یاسوج سفر می نمایند

به گزارش جملات زیبا، سرپرست دفتر همکاری های بین المللی دانشگاه یاسوج گفت: دو نفر از اساتید دانشگاه فلورانس ایتالیا در راستای گسترش فعالیت های بین المللی دانشگاه یاسوج به این استان سفر می نمایند.

اساتید دانشگاه فلورانس ایتالیا به یاسوج سفر می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، علی کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگارن گفت: تفاهم نامه همکاری های علمی و فرهنگی میان دانشگاه یاسوج و دانشگاه فلورانس ایتالیا در اواخر سال میلادی گذشته امضا شد.

وی اضافه نمود: برای معین جزئیات محور همکاری ها و اجرایی کردن این تفاهم نامه، دو نفر از اساتید برجسته دانشگاه فلورانس اوایل اردیبهشت سال 96 به یاسوج سفر می نمایند.

سرپرست دفتر همکاری های بین المللی دانشگاه یاسوج گفت: در چارچوب همین تفاهم نامه، در تابستان سال آینده نیز دو نفر از اساتید دانشگاه یاسوج به دعوت دانشگاه فلورانس برای شرکت در کارگاه آموزشی به ایتالیا سفر می نمایند.

کاظمی به رایزنی برای افزایش تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج برای حضور در ایتالیا اشاره و بیان نمود: این کارگاه های آموزشی در جهت آموزش آخرین دست یافته های علمی که در جهان تدریس می گردد برگزار می گردد.

وی ابراز کرد: دفتر همکاری های بین المللی دانشگاه یاسوج آمادگی دارد با دانشگاه های معتبر خارج از کشور که اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج با آنها همکاری می نمایند، وارد مذاکره شده و بعد از رایزنی و امضای تفاهم نامه همکاری، روابط خود را با این دانشگاه ها و مراکز علمی گسترش دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 132

به "اساتید دانشگاه فلورانس ایتالیا به یاسوج سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساتید دانشگاه فلورانس ایتالیا به یاسوج سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید