آیفون خود را به بلک بری تبدیل کنید!، عکس

به گزارش جملات زیبا، دیجیاتو نوشت: در نمایشگاه CES 2024 که هفته آینده برگزار می گردد، اطلاعات بیشتری درباره این قاب ها ارائه خواهد شد.

آیفون خود را به بلک بری تبدیل کنید!، عکس

یک شرکت نو حوزه تکنولوژی به نام Clicks Technology قاب شیکی برای آیفون معرفی نموده که در پایین آن یک صفحه کلید وجود دارد. این قاب که Clicks نام دارد با قیمت 139 دلار معرفی شده است و ابتدا نسخه آیفون 14 پرو آن در اول فوریه عرضه خواهد شد و سپس نسخه آیفون 15 پرو در اواسط ماه مارس در دسترس قرار خواهد گرفت. بعلاوه این شرکت در حال رزرو مدل 159 دلاری آیفون 15 پرو مکس است که اوایل بهار عرضه می گردد.

تا به امروز کیبوردهای فیزیکی دیگری نیز برای آیفون ساخته شده است. از این بین می توان به Typo یاد کرد که به طور آشکار صفحه کلید بلک بری را کپی نموده بود و به همین علت با شکایت BlackBerry نیز روبرو شد. اما قاب های Clicks مدرن و بسیار شیک هستند.

ویژگی های قاب و صفحه کلید Clicks آیفون

این قاب ها به گونه ای طراحی شده اند که گوشی را می توان به صورت کشویی درون آن قرار داد و با وجود آن، از پورت پایین دستگاه نیز می توان استفاده کرد. هچنین قاب های Clicks از بلوتوث پشتیبانی نمی نمایند و باتری ندارند، بلکه نیروی موردنیاز خود را به طور مستقیم از گوشی دریافت می نمایند. طبق اطلاعات موجود در وب سایت Clicks، این قاب در آیفون 15 پرو از شارژ سریع عبوری پشتیبانی می نماید.

با این حال، چندین مشکل درباره آن ها وجود دارد که مهم ترین اشکال میزان قاب ها است. بعلاوه این قاب ها دارای آهنربای داخلی نیستند، بنابراین لوازم جانبی MagSafe مانند شارژر و والت به خوبی به آن نمی چسبند، اما با وجود آن ها همچنان می توان گوشی خود را به صورت بی سیم شارژ کرد.

در همین حال، Clicks میخواهد با ارائه یک اپلیکیشن موبایل در اپ استور اپل، به مرور زمان قابلیت های نوی به صفحه کلید آن اضافه کند. در ابتدا این قاب ها را می توان در دو رنگ زرد و آبی مایل به خاکستری برای گوشی های آیفون خریداری کرد و پس از آن رنگ های دیگری نیز فراوری خواهند شد.

در نمایشگاه CES 2024 که هفته آینده برگزار می گردد، اطلاعات بیشتری درباره این قاب ها ارائه خواهد شد. قاب های آیفون Clicks برای سازندگان ساخته شده است و تیم سازنده آن، شال کارمندان سابق اپل، بلک بری و گوگل می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 دی 1402 بروزرسانی: 15 دی 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1788

به "آیفون خود را به بلک بری تبدیل کنید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون خود را به بلک بری تبدیل کنید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید