آقازاده قسمت چهارم؛ مانلی شدن!

به گزارش جملات زیبا، قسمت چهارم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و طراحی حامد عنقا، جمعه 27 تیر ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

آقازاده قسمت چهارم؛ مانلی شدن!

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت چهارم سریال آقازاده اینجا کلیک کنید

در قسمت چهارم هم با فلش بک هایی به گذشته راضیه(مانلی) و راهی که او طی می کند تا تبدیل به شاه ماه نیما شود، می رویم. راضیه با سودای موفقیت از شهرش دل می کند و به تهران می آید و با رساندن خودش به نیما با استقبال گرم او روبرو می شود. خانه و امکاناتی فراتر از انتظار راضیه از طرف نیما در اختیارش قرار می گیرد، اما خود نیما نیست.

نیما بیشتر اوقات حتی تلفنش را هم جواب نمی دهد و راضیه از این بازی موش و گربه نیما گیج می شود. او زمان های طولانی ای را در تنهایی می گذراند و حضور و گاه و بی گاه آدم های نیما هم موجب سردرگمی بیشتر او می شود. راضیه در این راستا اسیر بازی نیما می شود و....

اما در زمان حال حامد هنوز از ضرباتی که از راضیه و نیما خورده است گیج است و سعی می کند که خودش را جمع و جور کند. پدر نیما به پدر حامد نیز روی می اندازد تا از این طریق شاید بتواند نیما و بیشتر از او خودش را از گرفتاری احتمالی برهاند. پدر نیما خود دغدغه نزدیک شدن به ایام انتخابات را دارد و حاشیه و جنجال در این دوران را بزگترین دشمن خود و منافعش می داند.

رویکرد انتقادی آقازاده در این قسمت نیز پر رنگ تر می شود. بعد از اشاره به بازپرسی که به اصطلاح حامد محافظه کار است و با توصیه ای که از برخی افرادی می گیرد پرونده فساد نیما را از جریان می اندازد، این بار با دکتر بحری هم بیشتر آشنا می شویم.

فردی که مشخصا به دولت روی کار نزدیک است و مال و املاک فراوان دارد. دکتر پیش تر و در زمان جنگ هم رزم پدر حامد بوده است و سال ها هم عقیده و همراه او، اما از دوره ای پا در راهی تازه می گذارد، راهی که مورد تایید کسانی، چون حاج آقای تهرانی نیست.

اما دکتر بحری و کسانی، چون او پا در رزمی دیگر گذاشته اند. رزمی خلاف عقاید گذشته شان. آن ها در این جنگ حریفی هم مقابل خود نمی بینند و از این روست که اراضی مطلوبشان را یکی پس از دیگری فتح می کنند. حاج آقا تهرانی ها مدت هاست که لباس رزم از تن در آورده اند و چشمشان را روی بیدادگری های هم رزمان سابقشان بسته اند و به ذکر یک استغفرالله قناعت می کنند.

دکتر بحری در این قسمت و قسمت گذشته اشاره های کوتاهی به نزدیک شدن به انتخابات می کند و این که در این دوره برخی تحرک ها تاثیر فراوانی در نتیجه انتخابات دارد. تحرکاتی که برای خود سریال آقازاده هم می تواند صادق باشد. سریال آقازاده خود تحرک بر علیه جناحی است که در آسیب پذیر ترین دوره حیاتش به سر می برد و شکستش در انتخابات پیش رو امری بدیهی تلقی می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 595

به "آقازاده قسمت چهارم؛ مانلی شدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقازاده قسمت چهارم؛ مانلی شدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید