شروع ارسال پیامک به تایید شدگان طرح ملی مسکن

به گزارش جملات زیبا، با شروع ارسال پیامک به تایید شدگان طرح ملی مسکن، متقاضیان باید به واریز 30 تا 40 میلیون تومان آورده اقدام نمایند.

شروع ارسال پیامک به تایید شدگان طرح ملی مسکن

جهت دریافت خدمات معماری ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

براساس پایش متقاضیان و ثبت نام نمایندگان طرح ملی مسکن ، استان های اردبیل با 66 درصد، خوزستان با 64 درصد، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه با 62 درصد، بیشترین درصد ثبت نام نمایندگان واجد شرایط را به خود اختصاص داده اند. استان های سمنان با 35 درصد، خراسان جنوبی با 39 درصد و مرکزی با 41 درصد نیز از کمترین افراد واجد شرایط این طرح برخوردار بوده اند.

به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده معاونت وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه در استان تهران نیز 46.5 درصد از افراد ثبت نام نماینده واجد شرایط بوده اند، اضافه کرد: از دوشنبه 14 بهمن ماه 98 ارسال پیامک به متقاضیان واجد شرایط شروع خواهد شد و این افراد پس از دریافت پیامک، باید به وسیله سامانه طرح ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند. همچنین با مراجعه واجدان شرایط به ادارات راه و شهرسازی در سایر استان ها، مدارک مربوط به سابقه سکونت آن ها و دیگر مستندات بارگذاری شده کنترل خواهد شد.

محمودزاده در ادامه اضافه کرد: آورده متقاضیان در طرح ملی مسکن 30 تا 40 میلیون تومان بر اساس مساحت واحد است، ضمن اینکه 100 میلیون تومان وام به آن ها پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به این که در شهرهای جدید 10 تا 15 درصد قیمت زمین از متقاضیان دریافت می گردد، گردش اقتصادی طرح ملی مسکن را 100 تا 120 هزار میلیارد تومان خاطرنشان کرد. وی همچنین از امکان ثبت اعتراض افرادی اطلاع داد که پیامک تایید به آن ها ارسال نمی گردد و گفت: این افراد از اول اسفند ماه می توانند با مراجعه به سایت طرح ملی مسکن نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است بر اساس ابلاغیه ای مقرر شده که ادارات کل، شرکت عمران و بنیاد مسکن آدرس مراجعه ثبت نام نمایندگان واجد شرایط طرح ملی مسکن را در هر شهر اعلام نموده و در سامانه درج خواهند کرد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 172

به "شروع ارسال پیامک به تایید شدگان طرح ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ارسال پیامک به تایید شدگان طرح ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید