گل محمدی: هنوز 5 فینال حساس داریم

به گزارش جملات زیبا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 5 فینال در پیش داریم که هر کدام سختی خاص خودش را دارد.

گل محمدی: هنوز 5 فینال حساس داریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت: بابت اینکه از این مرحله صعود کردیم خرسند هستیم. بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود. در نیمه اول توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از فضایی که ایجاد شد به خوبی استفاده کردیم. توانستیم دو گل هم بزنیم و شرایط برای ما خوب شد. این برد و صعود از این مرحله را به طرفداران عزیزمان تبریک می گویم. به بازیکنان مان هم خسته نباشید می گویم، چون فشار سختی را تحمل می نمایند. هفته های آخر لیگ است و ما در هر دو جام مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با همدلی و اتحاد بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم. کار هنوز تمام نشده و بازی های اصلی ما مانده است. 5 فینال در پیش داریم که هر کدام سختی خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: بازی سختی داریم. گل گهر از نظر فیزیکی و میانگین قدی یکی از تیم های خوب لیگ است و فشار زیادی هم به ما در نیمه دوم وارد کردند. ما خوب دفاع کردیم و می توانستیم به گل سوم هم برسیم و بازی را برای خودمان راحت تر کنیم، اما اینگونه نشد. بازیکنان خیلی خوب دفاع کردند و خوشبختانه توانستیم برنده شویم.

گل محمدی گفت: بعد از دربی درمورد این موضوع صحبت کردیم. فشار زیادی از نظر فیزیکی و روحی به بازیکنان وارد شده است. دربی همواره یک بازی خاص است و انرژی زیادی از تیم ما گرفت. شاید عملکرد ضعیف مان در نیمه دوم بازی امروز به علت بازی قبلی ما باشد. شاید بتوانیم با این ذهنیت که گل های سوم و چهارم را هم بزنیم وارد زمین شویم تا بازیکنان در این شرایط تصمیم های خوبی بگیرند. امروز بازی سختی داشتیم، چون گل گهر کیفیت خوبی دارد و در بازی های هوایی هم خوب ظاهر می شوند. 90 دقیقه حمله مقابل تیم گل گهر کمی دور از واقعیت است و از نظر فنی تفاوت خاصی بین تیم هایی همانند گل گهر با پرسپولیس نیست. تیم های بالای جدول کیفیت برابری دارند و این ذهنیت برنده بازیکنان پرسپولیس است که باعث شده این شرایطی که الان داریم ایجاد گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد نتایج اخیر این تیم و بازی های به جای مانده در لیگ برتر، توضیح داد: ما در بازی با سپاهان در لیگ برتر بدترین شرایط را داشتیم، چون چند بازیکن را به علت سرماخوردگی و مصدومیت در اختیار نداشتیم. شرایط در اصفهان برای ما سخت شد و 10 نفره در لحظات پایانی گل خوردیم. بازی متفاوتی بود و خوشبختانه الان ما دو تیم آماده داریم. هر کدام از بازیکنان که وارد زمین می شوند با تمام وجود کار می نمایند و این اراده را دارند که در هر دو جام قهرمان شوند. در این شرایط فکر نمی کنم کسی بخواهد کم کاری کند. همه کوشش می نمایند تا در هر دو جام پیروز باشند.

گل محمدی درمورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتماً از وجودش در بازی های آینده می توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعاً در بازی های آینده می تواند به ما یاری کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1721

به "گل محمدی: هنوز 5 فینال حساس داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: هنوز 5 فینال حساس داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید