گزارش اختصاصی از نمایشگاه ITB 2017 برلین (قسمت اول: غرفه های ایران)

به گزارش جملات زیبا، نمایشگاه بین المللی گردشگری 2017 ITB برلین، آلمان از 18 اسفند تا 22 اسفند در برلین برگزار گردید. در این گزارش اختصاصی همراه خبرنگاران باشید تا با تصاویری که از این نمایشگاه ضبط شده است بیشتر با حال و هوای آن آشنا شوید.

گزارش اختصاصی از نمایشگاه ITB 2017 برلین (قسمت اول: غرفه های ایران)

نمایشگاه ITB (آی تی بی) برلین در حالی که سال جاری 50 امین سالگی اش را جشن می گیرد به عنوان مهم ترین نمایشگاه بازرگانی سفر و جهانگردی، فرصت تجاری ویژه ای برای عرضه نمایندگان جهانی خدمات جهانگردی است.

علاوه بر اظهار رضایتمندی بسیار زیاد شرکت نمایندگان (بالای 90%) آمارها نیز این موضوع را بیشتر ثابت می نمایند. اینجا جایی است که عرضه به تقاضا پاسخ می دهد: 5 قاره، 185 کشور، 850 خریدار برتر شناخته شده، 10000 غرفه دار، 23000 بازدیدنماینده مدعو، 50000 بازدیدنماینده خصوصی، 115000 بازدیدنماینده تجاری، 170,000 متر مربع فضا و 6/7 میلیارد یورو گردش اقتصادی در نمایشگاه ITB برلین جریان داشت.

گفتنی است که سازمان جهانگردی ایران از این قاعده مستثنی نبود و سال جاری حضور فعالی در این نمایشگاه داشت. به همین مناسبت غرفه های کشور ایران در خدمت آژانس های مسافرتی قرار گرفته بود.

در این میان آژانس ایوار حضور چشمگیری داشت. طبیعتا هدف از این اقدام نیز جذب جهانگرد خارجی برای ایران بود و تبلیغات خوبی در این زمینه انجام داده بودند. در ادامه با گزارش تصویری از غرفه های ایران همراه خبرنگاران باشید.

غرفه آژانس ایوار
غرفه آژانس ایوار
غرفه آژانس ایوار
غرفه آژانس ایوار

حضور غرفه های مختلف فرصت مناسبی برای آژانس های ایرانی به منظور جذب جهانگرد بود که خوشبختانه در نمایشگاه ITB سال جاری این فعالیت ها بسیار به چشم می خورد.

غرفه های ایران
غرفه آژانس ماهان
غرفه تبریز

در قسمت دوم به غرفه های خارجی می پردازیم. در ادامه با خبرنگاران باشید.

منبع: کجارو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1438

به "گزارش اختصاصی از نمایشگاه ITB 2017 برلین (قسمت اول: غرفه های ایران)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش اختصاصی از نمایشگاه ITB 2017 برلین (قسمت اول: غرفه های ایران)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید