کنارگذر پل فردیس کرج افتتاح شد

به گزارش جملات زیبا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از گشایش پل فردیس کرج اطلاع داد.

کنارگذر پل فردیس کرج افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، علی زندی فر در مراسم بهره برداری از 350 پروژه راهداری که روز شنبه 13 اسفند به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، گفت: پروژه روان سازی ترافیک در محدوده پل های فردیس و کلاک کرج در مجموع در سه قطعه به اجرا در آمده است.

او ادامه داد: این پروژه شامل دو کنارگذر، یک زیرگذر و یک مسیر تازه در ادامه جاده مخصوص کرج است که امروز کنارگذر جنوبی آن افتتاح شد.

زندی فر گفت: در مجموع برای این پروژه حدود 80 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که تا به امروز 35 میلیارد تومان آن هزینه شده است.

مدیرکل راهداری البرز اضافه کرد: قطعات بعدی این پروژه در ماه های آینده افتتاح می گردد که با گشایش تمام بخش های این پروژه گره ترافیکی آزاد راه تهران - کرج - قزوین که سبب ترافیک طولانی و سنگین صبحگاهی و شامگاهی در ورودی شرقی کرج شده است به اندازه بیش از 80 درصد رفع می گردد.

زندی فر گفت: اکنون 773 میلیارد تومان قرارداد اجرای پروژه های راهداری در استان البرز منعقد شده که در طول یک سال گذشته نیز اقداماتی برای ایمن سازی محور ماهدشت - اشتهارد به طول 43 کیلومتر، جاده حادثه خیز قزلحصار، جاده حادثه خیز سهیلیه، جاده حادثه خیز و گردشگری کرج - چالوس و سایر محورهای ارتباطی استان صورت گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1699

به "کنارگذر پل فردیس کرج افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنارگذر پل فردیس کرج افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید