کلهر: پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا گردد، سرخ پوشان به معنای واقعی یک تیم بودند

به گزارش جملات زیبا، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است که شاگردان گل محمدی توانایی قهرمان شدن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیار را دارند.

کلهر: پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا گردد، سرخ پوشان به معنای واقعی یک تیم بودند

از سفر با هزینه تور پاتایا 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

محمود کلهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل النصر و فینالیست شدن شاگردان گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس مقابل النصر آرایش بسیار خوبی داشت و با وجود شوک خیلی بدی که به این تیم وارد شد و نبود عیسی آل کثیر که در بازی های قبل خیلی با روحیه و باانگیزه بود؛ بازی را خوب آغاز کرد. به نظر من شوک AFC تاثیر مثبتی بر عملکرد پرسپولیس گذاشت.

وی ادامه داد: در این شرایط است که یک مربی عظیم می تواند تاثیرگذار باشد. گل محمدی خلاقیتش را نشان داد و بلافاصله مهدی عبدی که پیش از این توانایی اش را ثابت نموده بود جایگزین کرد و دیدیم که یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. با این حال در مجموع همه بازیکنان مقابل النصر خوب بودند و با دوندگی و کوشش بسیار بالایی که داشتند غیبت آل کثیر را جبران کردند.

این کارشناس فوتبال مطرح نمود: سرخپوشان مقابل النصر به معنای واقعی یک تیم بودند و با دوندگی بسیار بالا و اجرای دستورات تاکتیکی کادرفنی، به خوبی جمع می شدند. پرسپولیس حتی زمانی که 10 نفره شد یک تیم با برنامه بود و به خوبی راه های نفوذ حریف عربستانی را بست. برای ضربات پنالتی هم خوب تمرین نموده بودند و حامد لک در درون دروازه با دریافت یک پنالتی یاری عظیمی به پیروزی پرسپولیس کرد.

کلهر با بیان اینکه پیش از آغاز مسابقات موفقیت پرسپولیس را پیش بینی نموده بودم، گفت: در آغاز مسابقات لیگ قهرمانان پرسپولیس با توجه اینکه از دل مسابقات لیگ و جام حذفی به این مسابقات پا گذاشته بود شرایط نسبتا خوبی داشت. درست است که چند بازیکنش را از دست داده بود ولی بازیکنان جدید که 60 درصد ترکیب این تیم را شکل می دادند به خوبی در قالب تیم قرار دریافتد و عملکرد بسیار خوبی داشتند. نکته مهم دیگر این است که پرسپولیس با مربیان و کادری تمام ایرانی به موفقیت رسید. باید از مربیان ایرانی مان حمایت کنیم. مطمئن هستم که اگر این فرایند ادامه داشته باشد با حمایت طرفداران، مدیریت باشگاه و کوشش اعضای تیم، پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی در آسیا دارد و می تواند به این عنوان دست یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 722

به "کلهر: پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا گردد، سرخ پوشان به معنای واقعی یک تیم بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا گردد، سرخ پوشان به معنای واقعی یک تیم بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید