پرسپولیس با ترکیبی متفاوت مقابل گوا، رونمایی از سورپرایزهای یحیی

به گزارش جملات زیبا، پرسپولیس با ترکیبی متفاوت از همواره به مصاف گوای هند می رود و حتی شاید سنگربان این تیم هم تغییر کند.

پرسپولیس با ترکیبی متفاوت مقابل گوا، رونمایی از سورپرایزهای یحیی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر به مصاف گوا هند می رود و ملاقات برگشت خود مقابل این تیم را برگزار خواهد نمود.

سرخپوشان با توجه به فشردگی بازی ها و فاصله مطمئنی که در صدر جدول ایجاد کردند با نظر یحیی گل محمدی در ملاقات امروز با ترکیبی متفاوت از بازیکنان به مصاف حریف خواهند رفت.

در دروازه پرسپولیس برخلاف همواره به جای حامد لک در این ملاقات بوژیدار رادوشوویج به میدان می رود و یک خط جلوتر در مرکز خط دفاعی زوج همیشگی کنعانی زادگان و جلال حسینی بازی خواهند کرد. در سمت راست برخلاف ملاقاتهای اخیر این بار مهدی شیری در زمین حضور دارد و در سمت چپ هم علی شجاعی بازی خواهد نمود.

هافبک دفاعی های پرسپولیس در بازی امروز میلاد سرلک و در کنار او محمد شریفی جوان خواهد بود و این یکی دیگر از سورپرایز های یحیی در بازی امروز است.

مهدی ترابی و امید عالیشاه دو هافبک هجومی متمایل به کناره ها در پرسپولیس هستند و در نوک حمله زوج شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر بازی می نمایند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا:

بوژیدار رادوشویج، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، علی شجاعی، محمد شریفی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1083

به "پرسپولیس با ترکیبی متفاوت مقابل گوا، رونمایی از سورپرایزهای یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با ترکیبی متفاوت مقابل گوا، رونمایی از سورپرایزهای یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید