چرا جعفر سلمانی کمتر در ترکیب پورتیموننزه قرار می گیرد؟

به گزارش جملات زیبا، خبرنگاران/خوزستان یک کارشناس فوتبال در خصوص علت این که جعفر سلمانی کمتر در ترکیب پورتیموننزه قرار می گیرد، توضیحاتی ارائه داد.

چرا جعفر سلمانی کمتر در ترکیب پورتیموننزه قرار می گیرد؟

امین یزدانی در گفت و گو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که چرا سلمانی بعد از اولین بازی ملی اش، در سه دیدار تیم پورتیموننزه حتی نامش در لیست ذخیره ها دیده نشد و پس از آن نیز کمتر در ترکیب تیمش به بازی گرفته شد؟ اظهار کرد: سلمانی بازیکن شادگانی و اسبق صنعت نفت آبادان که در فصل جاری به عنوان لژیونر فوتبال ایران در تیم پورتیموننزه پرتغال زیر نظر پائولو سرجیو بازی می کند، پس از درخشش در لیگ پرتغال از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت شد و اولین بازی ملی خود را مقابل سوریه را نیز انجام داد. سلمانی اگرچه در پست غیرتخصصی اش به کار گرفته شد اما تمامی خواسته های دراگان را برآورده کرد و از او نمره قبولی گرفت. اما پس از بازی تیم ملی ایران و سوریه، تاریخ ویزای کار سلمانی در کشور پرتغال به سرانجام رسیده بود و قرار بود باشگاه پورتیموننزه مجددا برای لژیونر ایرانی خود، ویزای کار جدیدی صادر کند اما متاسفانه این باشگاه پرتغالی به دلیل تعلل و مسائل اداری نتوانست ویزای کار سلمانی را به موقع به کشورمان ارسال کند و همین نیز سبب شد که جعفر سلمانی ناخواسته، نزدیک به یک ماه در کشورمان حضور داشته باشد و طبیعتا قادر نبود در تمرینات تیم پورتیموننزه شرکت کند.

وی مطرح نمود: بنابراین در فوتبال حرفه ای اروپا، طبیعی است که چنان چه بازیکنی این همه مدت از شرایط تمرین و مسابقه دور باشد، برای این که مجددا به شرایط سابق خود از نظر آمادگی بدنی، تاکتیکی و روانی، برشود، نیازمند زمان است. البته پس از آن نیز سرجیو، جعفر سلمانی را که به شرایط نسبتا خوبی رسیده بود، کم کم در دقایق سرانجامی وارد بازی می کرد تا خود را با شرایط سابق وفق دهد و هم اکنون جعفر سلمانی در شرایط مطلوبی واقع شده است.

این مربی شادگانی افزود: بنابراین علت دوری چند هفته ای سلمانی پیش از دیدار مقابل بنفیکا، عدم ارسال به موقع ویزای این لژیونر خوزستانی فوتبال کشورمان از سوی باشگاه پورتیموننزه پرتغال بود. امیدواریم این بازیکن سرعتی - تکنیکی، خودساخته و اخلاق مدار فوتبال خوزستان و کشورمان را مجددا در اردوی تیم ملی فوتبال ایران جهت حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 که قرار است در خرداد ماه در کشور بحرین برگزار می شود، ببینیم زیرا این لژیونر چند پُسته از انگیزه و پتانسیل بالایی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1119

به "چرا جعفر سلمانی کمتر در ترکیب پورتیموننزه قرار می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا جعفر سلمانی کمتر در ترکیب پورتیموننزه قرار می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید