تور دبی ارزان: چرا باید تور ابوظبی را انتخاب کنیم؟

به گزارش جملات زیبا، انگیزه های اصلی برای سفر به ابوظبی

کشورها و شهرهای عربی از چند سال پیش تاحالا پیشرفت های چشم گیری داشته اند، دبی یکی از نمونه های شاخص این پیشرفت است. اما ابوظبی مرکز امارات متحده عربی و شهر پر زرق و برقی است که سعی نموده ترین ها را در خود جمع کند و پیروز هم بوده است. همانطور که می دانید افراد زیادی از سرتاسر جهان با تور ابوظبی به این شهر سفر می نمایند و حتی مهاجرت می نمایند و این تعداد روز به روز در حال بیشتر شدن هم هست. اگر اطلاعات زیادی درباره این شهر ندارید و می خواهید با جزییات بیشتری این مرکز عربی را بشناسید، با خبرنگاران همراه باشید:

تور دبی ارزان: چرا باید تور ابوظبی را انتخاب کنیم؟

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

آب و هوای ابوظبی

شهر ابوظبی (Abudhabi) ، آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و حتی در زمستان ها هم هوای آن سرد نمی گردد و به میانگین 15 درجه سانتیگراد که دمای مطبوعی است می رسد.

خرید در ابوظبی

مطمئنا شهر پر زرق و برقی مثل ابوظبی، مراکز خرید زیاد و شیکی هم دارد. اما اگر طبق عادت دنبال ترین ها باشید، معروف ترین مرکز خرید این شهر ساحلی مارینا نام دارد. این مرکز خرید فواره های موزیکالی دارد که با آغاز آهنگ و به تناسب آن آغاز به کار می نمایند. در این مرکز خرید لوکس، هر چیزی که به دنبالش باشید را می توانید پیدا کنید. بعد از خرید، می توانید در بلوار ساحلی کورنیش که یکی از معروفترین منطقه ها ابوظبی هم هست به گشت گذار بپردازید، قدم بزنید، دوچرخه سواری کنید، در راه های مخصوص آن پیاده روی کنید یا کافه گردی کنید.

از دیگر مراکز خرید مشهور ابوظبی، مراکز خرید های الواحه و خلیفه هستند. وقتی وارد مغازه ای از یکی از این مراکز خرید می شوید، شخصی که از پرسنل آنجاست هر جا بروید دنبالتان می آید تا بتواند شما را بیشتر هدایت کند. ممکن است این موضوع را دوست نداشته باشید و احساس کلافگی کنید. در این صورت کافیست از او تشکر کنید، بعد می بینید که راحتتان می گذارد.

در ابوظبی هم مانند دبی، فصلی از سال هست که در آن می توانید تخفیف های ویژه و بزرگی برای کالاهای اصل بگیرید. اگر خواستید در این فصل ها به آنجا بروید، سفرتان را در دو ماه بهار و پاییز تنظیم کنید.

مسجد شیخ زائد، سومین مسجد بزرگ دنیا

مسجد شیخ زائد سومین مسجد بزرگ دنیا بعد از مسجد النبی و مسجد الحرام است و مسجدی بسیار بزرگ و با ابهت است که یکی از نمادهای شهر ابوظبی هم هست و پیشنهاد می کنیم اگر به ابوظبی رفتید حتما این مسجد را ببینید.

تفریحات ابوظبی

علاوه بر خرید از مراکز خرید خوب این شهر و بازدید از مسجد ابوظبی، تفریحات زیاد خاص دیگری هم در ابوظبی هست که می توانید امتحان کنید. سوار بر شتر شوید و از تپه های بیابانی و شنی ابوظبی گذر کنید.

لذت هلیکوپتر سواری هم یکی دیگر از لذت های فراموش نشدنی در ابوظبی است. برای اینکار اول باید در مرکز خرید مارینا ثبت نام کنید و بعد می توانید بین ساعت 9 تا 5 بر فراز آسمان شهر هلیکوپتر گردی کنید.

در این شهر همواره پروژه های تفریحی و رفاهی در دستور کار است و به سرعت هم بنتیجه می گیرند و این عاملی برای جذب روز به روز توریست در این شهر است.

منیع: wikitravel.org

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1495

به "تور دبی ارزان: چرا باید تور ابوظبی را انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: چرا باید تور ابوظبی را انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید