چرا آمار بازدید های تلوبیون با نظرسنجی های صداوسیما تفاوت دارد؟

به گزارش جملات زیبا، احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون با اشاره به تفاوت آمار بازدید های تلوبیون و نظرسنجی صداوسیما اعلام کرد که افکارسنجی صداوسیما مربوط به همه مخاطبان تلویزیون است و حتما می تواند متفاوت باشد.

چرا آمار بازدید های تلوبیون با نظرسنجی های صداوسیما تفاوت دارد؟

به گزارش گروه فرهنگی خبراحمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون درباره رتبه های برنامه ها و سریال هایی که در این سایت دیده می گردد به خبرنگار مهر اعلام کرد: تلوبیون بیش از 15 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که هر کدام سلیقه خاص خود را دارند و محتوای مورد علاقه خود را دنبال می نماید.

وی درباره اینکه چرا آمار استقبال از پخش برنامه های تلویزیونی در این سایت گاهی با نظرسنجی های تلویزیون نسبت به بالاتر و پایین تر بودن یک سریال یا برنامه فرق دارد، گفت: آماری که ما ارائه می کنیم مربوط به همین 15 میلیون کاربر است اما افکارسنجی سازمان صداوسیما مربوط به همه مخاطبان تلویزیون است و حتماً می تواند متفاوت باشد. از طرفی پیمایش هایی که مرکز افکارسنجی سازمان ارائه می نماید علمی، با قدمت و باسابقه است و به نظرم این افکارسنجی جامع تر و کلی تر می تواند نظر همه مخاطب تلویزیون را ارائه کند.

خورشیدی درباره اینکه آمار سایت تلوبیون و بازدیدهایی که برای هر یک از برنامه ها و سریال ها می خورد چقدر دقیق است هم تشریح کرد: الگوریتم هایی در تلوبیون پیاده سازی شده تا آمار ارائه شده دقیق و قابل اتکا باشد.

مدیرعامل تلوبیون در واکنش به اینکه بعضی تهیه نمایندگان معتقدند آثار آنها کمتر در معرض ثبت بازدید در این سامانه قرار گرفته است، گفت: ما پروتکل های خاص خود را برای دیده شدن محتوا داریم که برای همه آثار یکسان است مثلاً هر سریال نوی که آغاز می گردد حتماً بنر آن را در تلوبیون می گذاریم و به ازای هر سریال تبلیغاتی داریم.

وی افزود: بعلاوه برای هر سریالی به شکل منظم و دقیق روی کلیپ کار می کنیم و حتی برنامه های نو را در پیشنهاد تلوبیون قرار می دهیم تا مخاطب متوجه آنها گردد و بعید می دانم کسی بتواند فکت درست و مستند اعلام کند که تلوبیون ناعادلانه رفتار نموده است.

خورشیدی درباره صحنه ها و قسمت های سریال ها که در تلوبیون قرار می گیرد، شرح داد: ما با تهیه نماینده ها و گروه های فیلم و سریال شبکه ها در ارتباطیم و یک تیم سردبیری مفصل داریم که شبانه روزی کار می نمایند و برای هر سریال محتوای مورد نظر را دریافت و روی سایت قرار می دهیم.

مدیرعامل تلوبیون درباره تعداد افرادی که برای این سایت کار می نمایند گفت: کل تیم فنی و غیر فنی حدود 80 نفر هستند کسانی که به طور مثال کلیپ آماده می نمایند یا اپیزودها را آماده می نمایند و بعد روی سایت بارگذاری می نمایند.

وی درباره تیم محتوایی تلوبیون و کسانی که به طور 24 ساعته محتوا را تدارک دیده و بارگذاری می نمایند هم اسم کرد: همه تیم محتوای تلوبیون دورکار هستند که فراگیری آنها افرادی از سراسر کشور را در برمی گیرد. بخشی از این افراد حتی از معلولان عزیز هستند و افرادی از حوزه ها و اقشار مختلف مشغول به کارند.

خورشیدی در خاتمه درباره اینکه چقدر آمار تلوبیون رو به رشد است و مخاطبان چقدر از این سایت بهره می گیرند اعلام کرد: ما ایام عید نوروز با یک جهش جدی مخاطب رو به رو بودیم سال گذشته تعداد کاربران ما حدود 10 میلیون بود و سال جاری در همین ماه های ابتدایی به 15 میلیون کاربر رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1187

به "چرا آمار بازدید های تلوبیون با نظرسنجی های صداوسیما تفاوت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا آمار بازدید های تلوبیون با نظرسنجی های صداوسیما تفاوت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید