پرواز های تهران - استانبول افزایش یافت، محدودیت استفاده از 60 درصد ظرفیت هواپیما فقط برای پرواز های داخلی

به گزارش جملات زیبا، تورج دهقانی زنگنه با اشاره به افزایش تردد پروازی بین ایران و ترکیه، اظهار کرد: تمامی مسافرانی که از ترکیه به ایران یا از ایران به ترکیه تردد دارند باید آزمایش به PCR مبنی بر تست منفی و نداشتن کرونا را به همراه داشته باشند.

پرواز های تهران - استانبول افزایش یافت، محدودیت استفاده از 60 درصد ظرفیت هواپیما فقط برای پرواز های داخلی

وی گفت: اکنون ایرلاین های ایرانی پرواز های ایران - ترکیه را انجام می دهند؛ اما پیش ازاین شرکت های خارجی اقدام به جابه جایی مسافر می کردند که به دلیل نرخ بالای بلیت که گاهی به 100 میلیون تومان می رسید، مردم همواره به آن معترض بودند.

وی با بیان این که نرخ بلیت ایرلاین های ایرانی در راستا تهران - استانبول متعادل است و سازمان هواپیمایی بر آن نظارت دارد، شرح داد: مسافران در راستا پرواز تهران - ترکیه باید حتماً تست PCR مبنی بر نداشتن کرونا به همراه داشته باشند، به همین جهت از 100 درصد ظرفیت هواپیما برای جابه جایی مسافر استفاده می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که محدودیت استفاده از 60 درصد ظرفیت هواپیما فقط برای پرواز های داخلی است، تاکید کرد: بیشتر ایرلاین های داخلی پرواز های خارجی خود به استانبول را آغاز کرده اند، افزود: هر شرکت هواپیمایی که بخواهد به استانبول پرواز داشته باشد محدودیتی ندارد و ما در سازمان هواپیمایی کشوری مجوز لازم را صادر می کنیم.

منبع: گردشبان
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 892

به "پرواز های تهران - استانبول افزایش یافت، محدودیت استفاده از 60 درصد ظرفیت هواپیما فقط برای پرواز های داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز های تهران - استانبول افزایش یافت، محدودیت استفاده از 60 درصد ظرفیت هواپیما فقط برای پرواز های داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید