تور گرجستان ارزان: واکنش غول گرجی به پنجمین طلای پیاپی جهانی و رکوردشکنی در ازبکستان

به گزارش جملات زیبا، لاشا تالاخادزه ابراز امیدواری کرد در آینده بیشتر بتواند باعث خوشحالی مردم کشورش گردد.

تور گرجستان ارزان: واکنش غول گرجی به پنجمین طلای پیاپی جهانی و رکوردشکنی در ازبکستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، لاشا تالاخادزه در حرکت اول 247 کیلوگرم را مهار کرد. در حرکت دوم 257 کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم و سرانجامی مسابقات، پشت وزنه رویایی 267 کیلوگرم ایستاد که داوران دو چراغ قرمز به او دادند و تنها داور ایرانی چراغ سفید داد. اما هیات ژوری این وزنه را پذیرفت و تالاخادزه توانست رکورد دوضرب دنیا را 2 کیلوگرم بشکند و رکورد مجموع دنیا را هم چهار کیلوگرم ارتقا داد.

لاشا تالاخادزه بعد از کسب پنجمین طلای پیاپی دنیای خود گفت: این روز را به کل گرجستان و همه طرفدارانم تبریک می گویم. از حمایت هایی که از من شد بسیار متشکرم. خیلی حس خوبی است که باعث شادی هموطنانت شوی و احساس شادی فوق العاده ای دارم و من سعی خواهم کرد در آینده شما را حتی بیشتر شادمان کنم. کسب پنجمین قهرمانی در دنیا حس فوق العاده ای داشت و می خواهم در آینده قهرمانی های بیشتری به دست بیاورم و بیشتر باعث شادی مردن کشورم شوم. از همینحا هم می خواهم کریسمس و سال نو را به همه تبریک بگویم.

بعلاوه گیورگی آسانیدزه، سرمربی تیم وزنه برداری گرجستان نیز گفت: حضور ما در جام دنیای 2021 موفقیت آمیز بود و با عملکرد روز آخر لاشا تالاخادزه تایید شد. او ثابت نموده است که یک ورزشکار با استعداد ارزشمند در تاریخ وزنه برداری دنیا است. من یک بار دیگر به او تبریک می گویم و شخصا از او تشکر می کنم. اهداف ما بسیار بالاتر است، طرفداران می دانند جهت گیری ما برای آینده چیست. با آغاز از شوتا میشولیدزه، با سرانجام دادن به لاشا تالاخادزه، می خواهم از همه ورزشکارانم تشکر کنم. با تشکر از تمامی اعضای کادر مربیگری و تیم پزشکی. پیروزی های بیشتری در آینده وجود دارد.

لاشا تالاخادزه دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو است و حالا با کسب پنجمین مدال طلای خود توانست با 5 طلای دنیای و 2 طلای المپیک در زمره پرافتخارترین ورزشکاران وزنه برداری در تاریخ قرار گیرد. این غول گرجی می تواند به سومین طلای المپیک خود نیز برسد و رکورد خود را دست نیافتنی تر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1472

به "تور گرجستان ارزان: واکنش غول گرجی به پنجمین طلای پیاپی جهانی و رکوردشکنی در ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: واکنش غول گرجی به پنجمین طلای پیاپی جهانی و رکوردشکنی در ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید